نمایش "مادرانه" در نطنز به روی صحنه رفت+تصاویر

– اخبار استانها –

عباسعلی جهانبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز پیرامون نمایش مادرانه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، نمایش آئینی و فاخر "مادرانه" پیرامون وقایع شهادت این بانوی بزرگ اسلام و نقش آن حضرت در دفاع از ولایت در سالن ورزشی سپاه ناحیه نطنز برگزار و تا 28 آذرماه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهمگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز با بیان اینکه نمایش مذهبی "مادرانه" توسط 150 تن از هنرمندان و عوامل هنرهای نمایشی با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهر نطنز اجرا شد، گفت: این نمایش در نوع خود از لحاظ اجراء و جلوه های هنری ، نورپردازی و صحنه آرایی یک نمایش فاخر محسوب می‌شود.

علی ترابیان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز اظهار داشت: به همت انجمن هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان، در سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج، نمایشی میدانی و فاخر به نام مادرانه، به سبکی جدید و جذاب برای نسل نوجوان و جوان در حال اجرا است.

استقبال مردم از نمایش آیینی مذهبی «چشم به راه»

نویسنده و کارگردان نمایش مادرانه افزود: نمایش مادرانه، علاوه بر روایت مصور از مسیری پرمهر و ایثار زنان بزرگ و تأثیرگذار و تاریخ‌ساز، گریزی به موضوع مادران و کودکان غزه مظلوم پرداخته و روایت مظلومیت و شجاعت آن‌ها را درصحنه نمایش فریاد می‌زند.

انتهای پیام/804