صادقی: باید در ورزشگاه خودمان پیروز شویم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن و شمس‌آذر،ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز اطهار داشت: فردا با یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی داریم و بازیکنان این تیم با تمام وجود بازی می‌کنند و در تمام دقایق مسابقه همه توان‌شان را می‌گذارند تا پیروز شوند و این موضوع کار را برای تیم‌های مقابل سخت می‌کند.

وی افزود: ما هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و آمادگی لازم برای انجام دادن یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز را داریم و برای آن تلاش کرده‌ایم و برای اینکه پیروز شویم، انگیزه بالایی داریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: می‌دانیم که اگر تلاش نکنیم و نجنگیم، شمس‌آذر روز سختی برای‌مان خواهد ساخت و به همین خاطر از نظر ذهنی کاملا آماده یک بازی سخت هستیم و بازیکنان‌مان کار را با انگیزه بالایی شروع کرده‌اند و همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا برنده بازی باشیم.

توضیحات معاون سابق نکیسا درباره جدایی‌اش از ذوب‌آهن

جدایی معاون نکیسا از کادر مدیریتی ذوب‌آهنشکست ذوب‌آهن برابر گل‌گهر در دیدار تدارکاتی

وی با تاکید بر اینکه همه تیم‌های حاًر در لیگ فراز و نشیب دارند، گفت: توقعات از ذوب‌آهن و کادر فنی آن به ویژه آقای ربیعی بسیار بالا رفته است، زمانی که ما کارمان را شروع کردیم اولین و اصلی‌ترین هدف‌مان این بود که تیم را از نظر فنی پیشرفت دهیم و بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم، در این خصوص کار کردیم و پیشرفت‌های خولی هم داشتیم اما متاسفانه 4 نفر از بازیکنان‌مان مصدوم و 2 نفر دیگر سرباز شدند و این خیلی به ما آسیب زد.

صادقی افزدد: با این حال ما کارمان را انجام می‌دهیم و به خودمان و بازیکنان‌مان ایمان داریم و می‌دانیم که می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم؛ در حال حاضر 9 بازیکن از آکادمی باشگاه در تمرینات تیم حضور دارند و از برخی از آنها در بازی‌های دوستانه استفاده می‌کنیم و اگر همین روند را ادامه دهند، حتما در لیگ هم به آنها بازی خواهد رسید. امیدوارم که در کنار فوتبال خوب، بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم و برای این مهم تلاش خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم پیرامون ضعف و ناهماهنگی خط دفاعی ذوب‌‌آهن گفت: ما در خط دفاعی تغییرات زیادی داشتیم و در این خط نادر محمدی و آرش قادری را از دست دادیم، البته در پست دفاع فریبرز گرامی و سعید کریمی را به خدمت گرفتیم که بازیکنان بسیار خوبی هستند اما این تغییرات برای هماهنگی نیاز به زمان دارد؛ از طرف دیگر واقعا دست ما خالی بود و در برخی از بازی‌ها مجبور بودیم که از بازیکنان زیر 23 سال استفاده کنیمو شاید اگر بازیکنان باتجربه‌تری داشتیم، شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد. البته بازیکنان جوان ما کیفیت خوبی دارند اما تجربه لازم را ندارند و شاید ما به نوعی الان داریم تاوان کسب تجربه آنها را پس می‌دهیم که مطمئن باشید که در آینده بازیکنان خوبی خواهند شد.

صادقی گفت: با این حال می‌دانیم که باید در این بخش هم نقاط ضعف‌متن را بر طرف کنیم و در فرصتی که داشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و نقاط ضعف‌مان را رفع کردیم و امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به تاکید بر اینکه می‌دانیم در بازی‌های خانگی چندان خوب نتیجه نگرفته‌ایم، گفت: برای حل این مشکل تلاش کردیم تا در ورزشگاه فولادشهر بازی‌های دوستانه برگزار کنیم و در این مدت تمرینات زیادی هم در این استادیوم انجام دادیم؛ البته واقعیت این است که مصدومیت‌ها و جدایی آن دو بازیکن سرباز خیلی به تیم ما لطمه زده است، ما در نیم‌فصل اول روند خوبی داشتیم و تیم‌مان هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد و هم در جایگاه خوبی بود اما عواملی که گفتم خیلی به ما لطمه زد.

وی ادامه داد: با همه محدودیت‌هایی که داشتیم، تلاش‌ کردیم بازیکن جذب کنیم و دنیا را به هماهنگی برسانیم و مطمئن باشید که روند نتایج‌مان در ورزشگاه فولادشهر یهتر خواهد شد؛ شمس‌آذر تیم بسیار خوبی است و در اولین فصل حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته، بازی سختی داریم اما ما هم خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و می‌دانیم که در زمین خودمان باید هر 3 امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/170/.