شهید حسین‌نیا به روایت خواهر، دوستان و همرزمانش + فیلم

– اخبار استانها –

خواهر شهید حسین‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از ویژگی های برادر من این بود که اهل کینه‌توزی نبود و به خوش اخلاقی و شوخ طبعی معروف بود و زبانزد خاص و عام بود.

وی گفت: از ویژگی دیگر شهید نماز اول وقت بود و امکان نداشت صدای اذان را بشنود و وضو نگیرد و مشغول نماز نشود و فکر می‌کنم همین ویژگی باعث شد به فیض شهادت برسد.

یکی از فرماندهان نیز درباره ویژگی‌های شهید گفت: آقا محسن آدم دوست داشتنی، مرد باخدا و عاشق ولایت و شهادت بود.

تشییع‌کننده دیگری بیان کرد: با استقبال بی نظیر مردم و سیل جمعیت برای استقبال شهید خوشنام روبرو بودیم و در چند روز اخیر ساعت 2 و نیم شب وقتی کفن را باز کنیم که احیانا تعویض کنیم کفن خشک بود و بوی میت نگرفت چون اقتدا به اباعبدالله الحسین کردند و تا آخر میگفت اباعبدالله الحسین و اقتدا کردند به خانم فاطمه زهرا.

دوست شهید و هم محلی شهید حسین نیا نیز گفت: آقا محسن مردمی بود و خط قرمزش ائمه و ولایت بود و ما از نظامی بودن او خبر نداشتیم.

دوست دیگر شهید نیز افزود: آقا محسن عزیز ما یک فرد بسیار ولایی متدین مداح اهل بیت بود و هر وقت می آمد محل بارها تماس می‌گرفت که برای مداحی اهل بیت بیایم در مساجد انجام وظیفه کنم.مردم نمی دانستند او پاسدار است و یا نیروی انتظامی است آقا محسن به معنای واقعی عاشق ولایت بود.

.

انتهای پیام/