ساعت های لوکس

آنچه قبل از خرید ساعت باید بدانید

قبل ازخرید ساعت، مهم است که کمی درباره ساعت‌ها و سبک‌ها و انواع ساعتهای موجود در بازاراطلاعات کسب کنید. و برای یک انتخاب خوب و شیک با برندهای مشهور و بادوام می توانید ساعت سیکو را انتخاب کنیدکه یک برند معتبر با چندین سال سابقه می باشد

بودجه شما: چقدر می خواهید خرج کنید

قبل از اینکه بتوانید به بررسی سبک ها و برندها بپردازید، باید در مورد بودجه خرید خود نیز تصمیم بگیرید. چقدر می توانید هزینه کنید؟ بسته به برندها تمامی ساعتها قیمت مختلفی دارند و شما می توانید نسبت به بودجه تان یکی از برندهای به صرفه را اتخاب نمایید.

قیمت ساعت های لوکس می تواند با برندهای انها هماهنگی داشته باشد. اگر یک ساعت سوئیسی مکانیکی می‌خواهید، می‌توانید انتظار داشته باشید که حداقل یک میلیون خرج کنید،
هنوز هم می توانید ساعت های زیبای با قیمتهای مناسبی  پیدا کنید. برندهای ژاپنی مانند سیکو و سیتیزن ساعت مچی دخترانه های مکانیکی عالی را با قیمت پایین تری تولید می کنند.
ساعت های شیک و معمولی می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند. می توانید ساعت های معمولی زیبا و بدون حرکات مکانیکی را با قیمت مناسب پیدا کنید.
شاید اولین خرید ساعت لوکس شما هیجان انگیز و معنادار باشد. همچنین می تواند یک پیشنهاد دلهره آور برای تازه کارها باشد. هرکسی نیازها، سلیقه ها، وسایل و درک متفاوتی از “لوکس” دارد، بنابراین هیچکس نمی تواند بگوید ساعت مناسب شما چیست. با این حال، یک راهنمایی کوچک می تواند به شما کمک کند سؤالات درست بپرسید و انتخابی آگاهانه برای خود داشته باشید.

چرا یک ساعت لوکس می خواهید؟

دلایل مختلفی برای خواستن یک «ساعت خوب» وجود دارد. شناسایی موقعیت و انگیزه خود به شما کمک می کند تا فوراً جستجوی خود را پیدا کنید.

آیا به سادگی می خواهید یک ساعت روزانه شیک که برای ماندگاری ساخته شده باشد؟ خبر خوب این است که شما گزینه های بسیار خوبی دارید و به نام های تجاری معتبر و قیمت های سنگین محدود نمی شوید. خبر بد این است که شما هنوز انتخاب های خود را محدود نکرده اید، زیرا بسیاری از ساعت ها این سطح از کیفیت را ارائه می دهند. باید عوامل دیگری مانند قیمت، سبک و ویژگی‌ها را بررسی کنید و در نظر بگیرید که آیا یکی از شرایط زیر برای شما نیز صدق می‌کند یا خیر.

آیا می خواهید ساعتی داشته باشید که استایل شخصی شما را تقویت کند؟ عناصر بصری و نام های تجاری ممکن است در تصمیم گیری شما نقش مهمی داشته باشند – اما شما باید اصول زیبایی شناختی مانند لباس یا تیپ و مدرن یا یکپارچه سازی با سیستم عامل را در نظر بگیرید. ساعت‌های اسپرت محبوب هستند و طیف وسیعی از سبک‌ها را ارائه می‌دهند که از کاربردهای خاصی دارند.

اندازه مناسب ساعت تا حد زیادی به ترکیب سایز مچ دست و ظاهر جسورانه ای که ترجیح می دهید بستگی دارد. اندازه های ساعت به طور سنتی به صورت افقی بر حسب میلی متر اندازه گیری می شوند با این حال، عوامل دیگری بر بزرگی و ظاهر ساعت تأثیر می‌گذارند. آن‌ها شامل ضخامت قاب، طول و حتی رنگ آن و اندازه صفحه می‌شوند. حتی آب و هوای محل زندگی شما (آب و هوای آستین کوتاه برای ساعت های بزرگتر بهتر است) و نوع لباسی که معمولاً می پوشید نیز مرتبط است. توصیه می شود قبل از خرید هر زمان که ممکن است ساعت را امتحان کنید، نه اینکه برای تعیین تناسب آن به اندازه گیری ها تکیه کنید. علاوه بر اینکه به آن روی مچ دست خود نگاه می کنید، همچنین ببینید که چگونه در آینه قرار می گیرد.

کنز واچ با دارا بودن در تنوع مدلهای ساعت و برندهای مختلف انواع ساعتها می تواندبا بهترین راهنماییها در انتخاب ساعت مورد نظرتان بیشترین کمک را برایتان فراهم کند فروشگاه ساعت کنز برای مشتریان خود ارسال رایگان در نظر گرفته است و برای همه نقاط ایران ارسال دارد می توانید برای اطلاعات بیشتر و دیدن انواع مدلهای بیشتر ساعتهای مچی زنانه و مردانه و اسپورت و….به سایت کنزواچ مراجعه نمایید.