– اخبار استانها –
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان، شاهد افزایش 25 درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعهای هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان 1403 به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده است، تاکید کرد: بخش عمدهای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکان به دلیل نوسانات و حوادث موجود در حوزه تامین برق چاههای استان بوده است.
نامداری افزود: از تابستان سال 1402 به منظور بهبود خدماترسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیهخانههای آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیهخانه آب شماره 3 کرج، اقدامات اصلاحی در شبکههای آبرسانی اجرایی شد.
وی ادامه داد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز 122)، شاهد افزایش رضایت 37 درصدی مشترکان در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب، افزایش 24 درصدی از نحوه برخورد اکیپهای رفع حوادث و افزایش 25 درصدی از روند پاسخگویی و رفتار کارشناسان مرکز 122 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.
انتهای پیام/