400 میلیارد تجهیزات مدارس در استان بوشهر توزیع شد

– اخبار استانها –

ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس نقاط مختلف شهری و روستایی استان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور کاروان تجهیزات آموزشی در استان بوشهر آغاز شد که این برنامه به‌صورت ملی با حضور وزیر آموزش و پرورش در جوار حرم رضوی مشهد مقدس برگزار شده است.

وی با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس 18 منطقه آموزشی استان بوشهر گفت: این تجهیزات به ارزش 150 میلیارد تومان شامل وسایل آزمایشگاهی، هنرستانی، کلاسی و آموزشی به مدارس شهری و روستایی 18 منطقه آموزشی استان بوشهر ارسال شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه این تجهیزات بر اساس اعلام نیاز و درخواست مدیران مدارس ارسال شده است، افزود: در نخستین کاروان تجهیزات، 22 هزار قلم در بخش‌های مختلف هر کاروان به نام یک شهید شاخص ارسال شده است.

احمدی بیان کرد: در هفته دولت امسال 25 مدرسه با 79 کلاس درس افتتاح شد که در این عرصه 450 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی رنگ‌آمیزی و نقاشی مدارس را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: رنگ مورد نیاز 2 هزار کلاس درس خریداری شده و تحویل آموزش و پرورش استان بوشهر شده و عملیات زیباسازی کلاس‌های درس با مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین و کارکنان آموزش و پرورش استان بوشهر آغاز شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه از سال 1400 در هر سال در دو نوبت کاروان تجهیزات مدارس و کلاس‌های درس ارسال شده است، تصریح کرد: در مجموع در مدت سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی شش کاروان تجهیزات مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر به ارزش 400 میلیارد تومان ارسال شده است.

انتهای پیام/190

دیدگاهتان را بنویسید