برنامه سفر به کیش با خانواده قبل از شروع مدارس

سفر به کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌ها است، به‌ویژه قبل از شروع مدارس و در زمان تعطیلات تابستانه این شهر می‌تواند جاذبه‌های زیادی […]
نوشته برنامه سفر به کیش با خانواده قبل از شروع مدارس اولین بار در تالاب. پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

400 میلیارد تجهیزات مدارس در استان بوشهر توزیع شد

– اخبار استانها – ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس نقاط مختلف شهری و روستایی استان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور کاروان تجهیزات آموزشی در استان بوشهر آغاز شد که این برنامه به‌صورت ملی با حضور وزیر آموزش و پرورش در جوار حرم رضوی مشهد مقدس برگزار شده است.
وی با اشاره به ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس 18 منطقه آموزشی استان بوشهر گفت: این تجهیزات به ارزش 150 میلیارد تومان شامل وسایل آزمایشگاهی، هنرستانی، کلاسی و آموزشی به مدارس شهری و روستایی 18 منطقه آموزشی استان بوشهر ارسال شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه این تجهیزات بر اساس اعلام نیاز و درخواست مدیران مدارس ارسال شده است، افزود: در نخستین کاروان تجهیزات، 22 هزار قلم در بخش‌های مختلف هر کاروان به نام یک شهید شاخص ارسال شده است.
احمدی بیان کرد: در هفته دولت امسال 25 مدرسه با 79 کلاس درس افتتاح شد که در این عرصه 450 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
وی رنگ‌آمیزی و نقاشی مدارس را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: رنگ مورد نیاز 2 هزار کلاس ..

مطالعه بیشتر

مانداموس کانادا چیست و چگونه صادر می‌شود؟ + بهترین سازمان مهاجرتی برای رسیدگی به آن

در مسیر مهاجرت به کانادا، گاهی اوقات متقاضیان ممکن است با تأخیرات غیرمنطقی یا مشکلات در پردازش درخواست‌های خود مواجه شوند. این تأخیرات می‌تواند ناشی […]
نوشته مانداموس کانادا چیست و چگونه صادر می‌شود؟ + بهترین سازمان مهاجرتی برای رسیدگی به آن اولین بار در تالاب. پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

سهم مدیریتی استان بوشهر در صنایع گازی صفر است

– اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، وحید نیک روش صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی بوشهر یکی از مطالبات عمومی در استان بوشهر را استفاده از ظرفیت نیروی جوان و متخصص بوشهری در پست‌های مدیریتی دانست، اظهار داشت: با توجه به آغاز کار دولت چهاردهم یکی از مطالبات عمومی در این استان استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متخصص بوشهری در پست‌های مدیریتی در سطح کلان کشور است.
وی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را صنایع عظیم گاز دانست و افزود: در حالی که مردم این استان میزبان شایسته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستند و 70 درصد گاز کشور در این استان تولید می‌شود، اما سهم این استان از مدیریت کلان در وزارت نفت صفر است که انتظار داریم نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با پیگیری خود زمینه استفاده به حق نیروهای جوان و متخصص بوشهری در پست‌های کلان مدیریتی وزارت نفت و سایر دستگاه‌ها را فراهم کنند.
رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای نیروهای توانمند و متخصص در عرصه‌های گوناگون است، گفت: حل مشکل بیکاری جوانان یکی از اولویت‌ها است و در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاد..

مطالعه بیشتر

بهترین جزایر دنیا از نظر جهانگردها | معرفی بهترین جزایر جهان

تشکیل جزیره معمولاً به دو روش اصلی انجام می‌شود:فعالیت‌های آتشفشانی: یکی از روش‌های رایج تشکیل جزیره، فعالیت‌های آتشفشانی است. وقتی یک آتشفشان زیر دریا فوران […]
نوشته بهترین جزایر دنیا از نظر جهانگردها | معرفی بهترین جزایر جهان اولین بار در تالاب. پدیدار شد.

مطالعه بیشتر

حوزه‌های علمیه سرچشمه معنویت جامعه هستند

– اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام رسول خواسته شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاحیه دوره «تربیت ممتحن حفظ قرآن» که با حضور طلاب استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران اردبیل برگزار شد، وظیفه مبلغان خواهر را تبلیغ قرآن دانست و اظهار داشت: بر اساس آیات قرآنی، قرآن کتابی است که بر اهل زمین نازل شده و حقیقت و ارتباطش با آسمان قطع نشده است.
وی تصریح کرد: کتاب آسمانی قرآن به انسان نورانیت بخشیده و انس پیدا کردن با این معجزه الهی حقیقت انسان را توحیدی می‌کند.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل حوزه‌های علمیه را سرچشمه معنویت جامعه دانست و گفت: به ‌طور قطع معنویت جامعه از طریق حوزه‌های علمیه آبیاری می‌شود.
خواسته افزود: خواهران طلبه باید با جدیت تمام با این کتاب آسمانی آشنا شده و به نکات مختلف آن تسلط یابند تا با استفاده از این دریای بیکران معنوی به شبهات دشمنان پاسخگو بوده و مردم را با استدلال‌های قرآنی از توطئه‌های دشمنان آگاه سازند.
در این آیین معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل نیز خ..

مطالعه بیشتر

کاهش ورود مواد مخدر به ایران/ باندهای ‌قاچاق منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به رصد و اشراف اطلاعاتی در انهدام باندهای قاچاق در مرزها گفت: با انهدام باندهای سازمان‌یافته قاچاق سلاح، مواد مخدر و کالاهای ضد فرهنگی در مرزها اینگونه فعالیت‌ها از سوی قاچاقچیان کاهش یافته است.

مطالعه بیشتر

علت ترافیک جاده های شمال چیست ؟

سفر به شمال ایران، یکی از محبوب‌ترین تجربه‌های گردشگری در میان ایرانیان و حتی توریست‌های خارجی است. مناطق سرسبز و خوش‌آب‌ وهوای شمال با جنگل‌ […]
نوشته علت ترافیک جاده های شمال چیست ؟ اولین بار در تالاب. پدیدار شد.

مطالعه بیشتر