گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

ما در مجله تفرحی تالاب این فهرست از 15 پنت هاوس گرانقیمت را آماده کرده ایم. پنت هاوس ها برای کسانی کـه می‌خواهند سبک زندگی مجللی داشته باشند عالی هستند. اگر آپارتمان مجلل خودرا داشته باشید، احساس پادشاهی در دنیا آسان خواهد بود، اینطور نیست؟

در زیر، 15 پنت هاوس گرانقیمت دنیا را بـه شـما نشان خواهیم داد. عده اي از انتخاب‌ها باورنکردنی‌ترین مکان‌ها را دارند و برای هیجان‌انگیز کردن مشتریان در سراسر جهان طراحی و مبله شده‌اند. با خواندن این فهرست کـه قرار اسـت بـه شـما نشان دهیم، چشمان خودرا باور نخواهید کرد.

زندگی در پنت هاوس می‌تواند یک تجربه فوق العاده باشد. انها بـه لطف تکنولوژی مدرن و تکنیک هاي‌ طراحی خود، تجربه زندگی نهایی هستند. در طول سال‌ها، پنت هاوس هاي‌ لوکس در سراسر جهان ساخته شده اند. دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب، ما 15 مورد از گرانترین و مجلل ترین آپارتمان هاي‌ پنت هاوسی را کـه در سراسر جهان یافت میشوند، شمارش میکنیم.

15 پنت هاوس گران قیمت دنیا

اکثر ما در حال حاضر بـه دلیل شرایط فعلی دنیا برای پرداخت اجاره خانه خود با مشکل مواجه هستیم. دوران بسیار سختی اسـت کـه ما دراین همه ی گیری زندگی می‌کنیم. با این حال، افراد ثروتمند بـه سبک زندگی مجلل خود ادامه می‌دهند.

پنت هاوس ها در دنیا ظاهر شده اند و عده اي از آن ها باورنکردنی هستند. عده اي از خانه‌ها بسیار منحصر بـه فرد هستند و دارای امکاناتی عجیب هستند.

همان طور کـه در بالا ذکر شد، این مقاله بـه بررسی بیشتر پنت هاوس هاي‌ گرانقیمت در جهان می‌پردازد کـه دارای برچسب قیمتی هنگفت هستند. پنت هاوس ها چیزی فراتر از یک خانه هستند. این مکانی اسـت کـه می توانید سینمای خانگی، انبار شراب و استخر خودرا داشته باشید. این مکان عالی برای استراحت پس از مدت ها در محل کار اسـت.

بیشتر بخوانید: نمای زیبای پنت هاوس برج خلیفه دبی

15. موزه هزار، میامی – 49 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

با شروع فهرست، ما موزه هزار را داریم. این پنت هاوس توسط معمار برتر زاها حدید طراحی شده اسـت. این با طراحی آینده نگر ارائه می‌شود و می توانید از طلوع و غروب خورشید از تراس لذت ببرید.

موزه One Thousand در میامی واقع شده اسـت، جایی کـه میتوانید بهترین نمایشگاه‌هاي‌ هنری، تفریحات شبانه و سواحل رویایی را در ان بیابید. عده اي از بهترین ویژگی هاي‌ این پنت هاوس شامل امکانات اسپا و تراس حمام آفتاب اسـت.

این اقامتگاه فوق العاده دارای پنج اتاق خواب و شش حمام اسـت. قیمت کل این مکان 49 میلیون دلار اسـت.

14. Faena Residence Miami Beach – پنجاه میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

در مرحله بعد، پنت هاوس Faena Residence Miami Beach بـه ارزش 50 میلیون دلار را داریم! این اقامتگاه یک ملک 18 طبقه سطح بالا درکنار اقیانوس اسـت و شاید تعجب نکنید اگر بدانید کـه این پنت هاوس یکی از آپارتمان هاي‌ گرانقیمت در ساحل میامی اسـت.

دارای 8273 فوت مربع مساحت و شامل پنج اتاق خواب، پنج دسشویی کامل و دو حمام اسـت. یکی از برجسته ترین ویژگی هاي‌ این مکان این اسـت کـه می توانید از استخر 10000 فوت مربعی روی پشتبام استفاده کنید کـه بهترین منظره اقیانوس را ارائه می‌دهد.

13. OPUS، هنگ کنگ – 66 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

ما OPUS را داریم کـه در هنگ کنگ واقع شده اسـت. این پنت هاوس گرانترین آپارتمان آسیا درسال 2015 بود. با طراحی زیبا و مجلل. بیشتر قسمت بیرونی ان با شیشه پوشانده شده اسـت و اگر در این جا بمانید فوق العاده ترین منظره را خواهید داشت.

OPUS در هنگ کنگ بـه دلیل خدمات باکیفیت بالا و سوئیت هایش بـه عنوان “واحد ریاست جمهوری” نامگذاری شده اسـت. دارای دو پارکینگ و یک اتاقک پودری.

افرادی کـه تصمیم بـه ماندن در این جا می گیرند میتوانند با دراز کشیدن روی یک تخت آفتابی آسان روی پشتبام خنک شوند، یا میتوانید از استخر استفاده کنید، یا شاید در عوض جکوزی را انتخاب کنید. هیچ راهی بهتر از افق هنگ کنگ برای لذت بردن از نوشیدنی وجود ندارد.

12. برج ONE، دبی – 74.5 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

The Tower ONE هفتاد و چهار و نیم میلیون دلار برای شـما جبران می‌کند. برج وان در شهر دبی واقع شده اسـت کـه بـه عنوان یکی از بهترین پنت هاوس هاي‌ شهر دبی شناخته می‌شود. با 74.5 میلیون دلار، می توانید انتظار داشته باشید کـه از تجربه خود کاملاً لذت ببرید.

این بلندترین ساختمان مسکونی در جهان و چهارمین ساختمان بلند در جهان اسـت. در مجموع دارای 885 آپارتمان و یک هتل پنج ستاره با 350 اتاق اسـت.

11. Wallich Residence، سنگاپور – 79.65 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

Wallich Residence در سنگاپور واقع شده اسـت و هزینه ان 79.65 میلیون دلار اسـت. ساکنان Wallich Residence می توانند از استخر، منطقه سرگرمی و جکوزی لذت ببرند. همچنین بهترین مناظر پانوراما از خلیج مارینا و سنتوزا را خواهید داشت.

این بلندترین اقامتگاه در سنگاپور اسـت کـه ان را بیش از پیش متمایز میکند. نمای بیرونی چشمگیر اسـت و ساکنان این جا یک اتاق نشیمن فوق العاده آسان، یک منطقه غذاخوری و حتی یک لانه مخفی تحت تأثیر جیمز باند خواهند داشت.

10. پنت هاوس گنبدی در پلازا نیویورک – 80 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

شروع ده شمارش معکوس برتر، پنت هاوس Dome در نیویورک اسـت. نیویورک شهر رویاها اسـت و این اقامتگاه مانند هیچ جای دیگری متمایز نیست. این درسال 1907 ساخته شد و بـه ندرت برای فروش در معرض بوده اسـت.

خود تامی هیلفیگر صاحب پنت هاوس گنبدی اسـت. عده اي از تزئینات لوکس در اقامتگاه شامل لوسترها و تعداد زیادی از آثار هنری گرانقیمت اسـت. ساکنانی کـه این جا را انتخاب می‌کنند از بهترین منظره ممکن از شهر نیویورک لذت خواهند برد. این پنت هاوس دارای مناظر فوق العاده اي از خیابان پنجم و پارک مرکزی اسـت.

9. 15 پنت هاوس سنترال پارک غربی، نیویورک – 88 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

در رتبه نهم، پنت هاوس 15 سنترال پارک غربی واقع در منهتن، نیویورک را داریم. درسال 2011؛ این پنت هاوس در مجموع بـه مبلغ 88 میلیون دلار خریداری شد. دارای چهار اتاق خواب و دو شومینه. این تراس بیش از 2000 فوت مربع اسـت. این قیمت توسط دختر میلیاردر دیمیتری ریبوبوولف، اکاترینا ریبولولوا برآورده شد. ارزش کل این پنت هاوس در مجموع 88 میلیون دلار اسـت.

بیشتر بخوانید: بلندترین برج های معروف دنیا را بشناسید «عکس»

8. پنت هاوس One57، نیویورک – 90 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

پنت هاوس One57 گرانترین آپارتمان فروخته شده در نیویورک اسـت و 90 میلیون دلار ارزش دارد. این اقامتگاه 1004 فوتی اسـت کـه بـه دلیل ظاهر زیبایش مشتریان زیادی را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده اسـت.

در طبقات 89 و 90 واقع شده اسـت. دارای شش اتاق خواب، یک اتاق بخار، یک سالن سینما و یک کتابخانه اسـت. ساکنانی کـه در این جا اقامت می‌کنند نیز می توانند از امکانات موجود در هتل پارک حیات استفاده کنند.

صاحبان One57 می توانند از امکانات رفاهی خود مانند یک باشگاه ورزشی کامل و یک استخر بزرگ استفاده کنند. بنابر این انچه دراین پنت هاوس بـه چشم می‌خورد این اسـت کـه می توانید بـه جای یک اقامتگاه از امکانات رفاهی دو اقامتگاه استفاده کنید.

7. پنت هاوس 432 Park Avenue، نیویورک – 95 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

در نقطه هفتم، پنت هاوس 432 Park Avenue را داریم کـه در نیویورک واقع شده اسـت. این اقامتگاه یکی از گرانترین مکان هاي‌ موجود در شهر نیویورک اسـت. چیزی کـه این پنت هاوس را چشمگیرتر میکند این اسـت کـه دومین فروش بزرگ در تاریخ نیویورک اسـت. متعلق بـه فواز الوکایر اسـت کـه پنت هاوس را درسال 2016 خریداری کرد.

پنت هاوس 423 Park Avenue دارای شش اتاق خواب و هفت حمام اسـت و واحد 8225 فوت مربع وسعت دارد. عده اي از هنر و مبلمان از بنتلی، فندی و هرمس می‌آیند.

6. پنت هاوس سیتی اسپایر، نیویورک – 100 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

در رتبه ششم فهرست، پنت هاوس CitySpire را داریم. این پنت هاوس در نیویورک واقع شده اسـت و همانگونه کـه ممکن اسـت بگویید، بیشتر این پنت هاوس ها در نیویورک واقع شده اند. اگر میخواهید بهترین پنت‌هاوس‌هاي‌ ساخته‌شده را ببینید، یک تصمیم عالی برای سفر بـه نیویورک خواهد بود.

واحد پنت هاوس CitySpire 8000 مربع وسعت دارد و عده اي از بهترین ویژگی ها شامل اتاق غذاخوری عظیم، گالری هنری و رسمی، اتاق رسانه، انباری برای 1000 بطری شراب اسـت. مورد علاقه شخصی من در مورد این مکان این اسـت کـه می توانید با آسانسور بـه بلندترین تراس هاي‌ شهر بروید!

5. خانه شماره 1، قله، هنگ کنگ – 102 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

خانه عدد 1؛ قله در هنگ کنگ واقع شده اسـت. با گرد آوری عده اي از گرانترین پنت هاوس ها در سطح جهان، دیدن این‌که این پنت هاوس در لندن، پاریس، مسکو یا منهتن قرار نگرفته، قابل توجه اسـت.

خانه عدد 1 در هنگ کنگ قرار دارد و توسط Sun Hung Kai Properties توسعه داده شده اسـت. این خانه مجلل دارای یک استخر خصوصی بزرگ، یک تراس روی پشتبام، یک باغ زیبا و یک جکوزی اسـت. از تراس پشتبام، می توانید خلیج ویکتوریا را ببینید. قیمت کل این خانه 102 میلیون دلار اسـت.

4. Woolworth Tower Residence، نیویورک – 110 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

Woolworth Tower Residence با شکستن برچسب قیمت 110 میلیون دلاری، چهارمین پنت هاوس گرانقیمت جهان اسـت. Woolworth Tower Residence در نیویورک قرار دارد. در ان زمان، این اقامتگاه یکی از بزرگ ترین و بلندترین ساختمان هاي‌ جهان بود.

این پنت هاوس دارای امکانات مجللی مانند سونا و اسپا می باشد. همچنین دارای استودیوی تناسب اندام و انبار شراب اسـت. با این حال، قابل توجه ترین چیز این اسـت کـه هر اقامتگاه دارای قفسه شراب 185 بطری خود اسـت. شکی نیست کـه Woolworth Tower Residence بـه نمادی از دستاوردهای معماری تبدیل شده اسـت.

3. پنت هاوس ریتز کارلتون، نیویورک – 118 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

در نقطه سوم، پنت هاوس ریتز کارلتون را داریم کـه در نیویورک نیز قرار دارد! این پنت هاوس بزرگ دارای فضای داخلی 15434 فوت مربع اسـت کـه ان را بـه یکی از مهمترین پنت هاوس هاي‌ موجود تبدیل میکند. اگر در این جا بمانید، 2193 فوت مربع تراس نیز خواهید داشت.

اتاق نشیمن دارای منظره اي باورنکردنی بر روی آب اسـت و دارای هزاران نور طبیعی اسـت. راه پله حس بسیار مدرنی دارد و آشپزخانه فضای زیادی دارد، بنابر این می توانید هر انچه را کـه در ذهن دارید بپزید. اگر در این جا زندگی میکنید، صرف یک شام عاشقانه کنار پنجره و سپس استراحت با نوشیدنی روی مبل می‌تواند برنامه اي باشد؟

2. پنت هاوس D، وان هاید پارک، لندن – 237 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

دومین پنت هاوس گران دنیا، پنت هاوس D، در لندن اسـت. این آپارتمان 18000 فوت مربعی 237 میلیون دلار قیمت دارد و نیک کندی، سازنده املاک و مستغلات، مالک ان اسـت. دارای پنج اتاق خواب و دو طبقه در هر سطح 9000 فوت مربع اسـت.

سه ویژگی عالی کـه دراین اقامتگاه بـه چشم می‌خورد شامل یک استخر بزرگ، یک سینمای خانگی و حتی یک کتابخانه اسـت. پنت هاوس توسط نیروهای امنیتی آموزش دیده SAS محافظت میشود.

1. پنت هاوس برج اودئون، موناکو – 440 میلیون دلار

گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟

در صدر فهرست گرانترین پنت هاوس هاي‌ جهان با هزینه کل 440 میلیون دلار، پنت هاوس برج Odeon قرار دارد. این پنت هاوس جذاب در تور اودئون واقع شده اسـت. از دهه 1980؛ Tour Oéon جدید ترین آسمان‌خراشی اسـت کـه تاکنون در موناکو ساخته شده اسـت. شاید بپرسید چه چیزی این پنت هاوس را گرانترین پنت هاوس می‌کند؟

این پنت هاوس زیبا دارای یک مرکز بهداشتی، تمام استخرهایی اسـت کـه می توانید تصور کنید، و یک کاتتر داخلی. شـما همچنین یک راننده خصوصی دریافت خواهید کرد کـه بـه شـما کمک میکند تا حمل و نقل مورد نیاز خودرا در سراسر موناکو بـه دست آورید.

پنت هاوس برج Odeon با لوکس و خدمات فوق العاده خود بسیار متمایز اسـت. در تراس نیز می توانید از شنا در استخر بی نهایت لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: مجلل ترین اتاق های هتل های معروف جهان

در پایان

من همیشه رویای زندگی دریک پنت هاوس را داشتم و از آنجایی کـه عاشق سفر هستم، انتخاب مورد علاقه من در فهرست پنت هاوس برج Odeon در موناکو بود. موناکو مقصدی رویایی اسـت کـه دوست دارم روزی از ان دیدن کنم.

چقدر خوب اسـت اگر یک شب را در یکی از این پنت هاوس ها بگذرانید! انتخاب مورد علاقه شـما در فهرست کدام بودو چرا؟ آیا تا بـه حال بـه یکی از این شهرها رفته اید و توانسته اید هر یک از این پنت هاوس ها را ببینید؟

در سرتاسر جهان، طراحان خواسته هاي‌ تعداد فزاینده اي از افراد ثروتمند را مدیریت کرده اند. میلیاردرها از زندگی مجلل لذت میبرند و زندگی در پنت هاوس احتمالاً یکی از بهترین کارهایی اسـت کـه می توانید با داشتن یک حساب بانکی بزرگ انجام دهید.

البته مکان ها و محدوده قیمت ها میتواند بسیار متفاوت باشد. پنت هاوس ها طبق معمول دریک منطقه مجلل واقع شده اند کـه می توانید حتی بیشتر از همیشه احساس ثروتمندی کنید. میلیاردرها میخواهند بهترین هاي‌ موجود در بازار را بخرند. پنت هاوس ها می توانند دارای خدمات و امکاناتی از جمله اسپا، رستوران ها و سایر امکانات رفاهی باشند.

اگر از نشستن در داخل پنت هاوس خسته شدید، همیشه می توانید بـه مراکز خرید، رستوران ها و فرهنگ عالی شهر بروید. این جذابیت زندگی در پنت هاوس اسـت. شـما می توانید رویای بزرگ زندگی خودرا بـه طور کامل زندگی کنید.

منبع

https://wealthygorilla.com

نوشته گران ترین پنت هاوس های دنیا در سال 2023 کدامند؟ اولین بار در تالاب. پدیدار شد.