وارزون موبایل، میدان نبردی در گوشی شما

اولین بازی سری محبوب کالاف دیوتی در سال ۲۰۰۳ و توسط شرکت Activision ساخته شد. از کالاف دیوتی ۱ گرفته تا کالاف دیوتی وارزون و کالاف دیوتی موبایل، همگی زیرمجموعه این سری بازی‌های جذاب هستند. این بازی در زمان ساخت خود هم به نوعی پرچمدار بازی‌های شوتر محسوب می‌شد، هر چند که شهرت اصلی این سری بازی‌های محبوب بر می‌گردد به بازی Modern Warfare که محصول سال ۲۰۰۷ می‌باشد و باعث شد این بازی در جهان شناخته شود.

خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل

این سری بازی شوتر اول شخص که طبق آمار بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه از آن‌ تا کنون به فروش رفته است، طی این بازه تقریباً ۲۰ ساله دچار تغییرات زیادی شده‌ است. به غیر از تغییرات عظیم مربوط به صنعت گرافیک گیم ها که طی این سال‌ها بسیار پیشرفت کرده است، تغییر محسوس دیگری که می‌توان در سیر داستانی کالاف دیوتی مشاهده کرد، تغییر در زمان وقوع حوادث بازی می‌باشد. این تغییرات به این صورت اعمال شده است که در نسخه های ابتدایی این سری بازی، ما شاهد نبرد های تاریخی مانند جنگ جهانی دوم بوده‌ایم اما در آخرین نسخه ها ما بیشتر شاهد وقوع نبرد هایی در عصر مدرن و با تجهیزات مدرن هستیم.

 

سال‌ها بود که کمپانی اکتیویژن که مسئولیت ساخت این بازی‌ها را بر عهده دارد، این بازی را صرفاً برای کامپیوتر و کنسول های بازی طراحی و منتشر می‌کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار، بازی کالاف دیوتی برای گوشی های هوشمند منتشر شد. نام این بازی رایگان کالاف دیوتی موبایل می‌باشد و در آن می‌توان بسیاری از شخصیت‌های سری بازی‌های کالاف دیوتی و بسیاری از نقشه هایی که گیمر ها سال‌ها آن‌ها را در این سری گیم ها دیده اند، مشاهده کرد. این بازی طی مدت کوتاهی مخاطبین فراوانی پیدا کرد و با نظرات مثبت آن‌ها همراه شد.

 

این روز ها کمپانی اکتیویژن خبر از ساختن یک بازی دیگر از این سری بازی، برای گوشی های هوشمند داده است: بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل. هر چند هنوز در مورد تاریخ دقیق انتشار این بازی صحبتی نشده است اما گمان ها بر این است که این بازی تا آخر سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار خواهد شد. این بازی مانند کالاف دیوتی موبایل رایگان و آنلاین خواهد بود و برگرفته از بازی کامپیوتری به همین نام می‌باشد.

 

با توجه به اینکه کالاف دیوتی وارزون موبایل، سیر داستانی و گیم پلی مشابه نسخه کامپیوتر و کنسول این بازی را خواهد داشت، بد نیست در مورد این نسخه از بازی کمی صحبت کنیم. این بازی در سال ۲۰۲۰ و به عنوان بخشی از بازی کالاف دیوتی Modern Warfare و ادامه آن منتشر شد. این بازی رایگان آنلاین که قابلیت ایجاد نبرد هایی با ۱۵۰ نفر در آن وجود دارد، تا الان بیش از ۱۰۰ میلیون مخاطب فعال دارد! این گیم قابلیت بازی کردن در دو حالت بتل رویال و پلاندر را به مخاطب می‌دهد که هر دو حالت، برای طرفداران این سری بازی، بسیار جذاب محسوب می‌شوند.

 

مانند دیگر بازی‌ها و برای کسانی که علاقه‌مند به پیشرفت سریع در روند بازی هستند، طراحان این بازی واحد پولی برای خرید اسلحه ها، آپگرید ها و تجهیزات جنگی در نظر گرفته‌اند. در کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است مانند برادر بزرگ‌تر خود در این سری، یعنی کالاف دیوتی موبایل، از واحد پولی درون برنامه‌ای سی پی (CP) برای خرید های درون برنامه‌ای استفاده بشود.

 

بدون استفاده از سی پی روند بازی طبیعتاً برای گیمر کند تر پیش رفته و ممکن است سرعت پیشرفت او در بازی برایش خسته‌کننده باشد. برای همین اگر قصد بازی ای مهیج دارید، حتماً خرید سی پی و آپگرید های پیاپی را در نظر داشته باشید.

 

با توجه به وجود برخی مشکلات در تراکنش های مالی بین‌المللی در کشور ما، در صورت تمایل به خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل، ما سایت گیم رویال را به شما پیشنهاد می‌کنیم که پس از انتشار این بازی با مراجعه به این سایت، می‌توانید به راحتی سی پی مورد نیاز خود را خریداری کنید.