شرایط تور‌ مشهد‌ با رعایت‌ پروتکلهای بهداشتی

 

خوشبختانه تور مشهد تابستان امسال با رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی ایفا می‌شود‌ . اما موضوعی که خیلی‌ مهم‌ شد بدانید این شده که دام های این مقصد در تمام ایام سال همیشه یکی از انتخابهای هر گردشگری برای سفرهای داخلی بشمار می رود‌و ارزش تور مشهد به دلیل وجود جلب های زیارتی و تفریحی جذاب و گوناگونی که این کلان شهر در خود جای داده توانسته طیف وسیعی از مسافران را از سراسر ایران به خودشان جذب نماید و اینکه با فرارسیدن تعطیلات تابستانی‌ گردشگران و مشتاقان این منظور می توانند به دو صورت خاکی و فلکی سفری فکر آلی را تجربه کنند . سالانه سه میلیون گردشگر خارجی و 25 میلیون گردشگر داخلی به مشهد سفر می‌ کنند که سال گذشته ‌به دلیل سایه ‌اندازی کرونا این احصا و ارقام به صفر رسید و بنابراین بدبختانه بنا بر آمار‌ منتشر می شود افزون بر 5 بلبل میلیارد ریال بر صنعت گردشگری این استان ضرر و آسیب وارد کرد ، ولی خوشبختانه با برداشته شدن محدودیت ‌ها برای سفر به شهر‌های‌ کشور طی چند روز‌ گذشته‌ شاهد سیل زائران به سمت‌ شهر مقدس مشهد‌ هستیم که این وجود گردشگران توانسته چراغ برخی هتل‌ها و مراکز اقامتی را روشن‌ کند‌ .

اگر می خواهید چگونگی تور‌ تابستانی به مشهد با رعایت‌ پروتکلهای بهداشتی را بدانید ، اولین کاری که باید‌ انجام دهید ، رزرو‌ بلیط‌ مشهد‌ به ‌صورت اینترنتی‌ است؛ با این کار دیگر درگیر‌ ترافیک و ازدحام جمعیت در خیابان ‌های شهر جایگاه زندگیتان نخواهید داشت . خوشبختانه این روزها پس‌انداز بلیط‌های هوایی شهادتگاه از توسط سایت ‌های ارائه دهنده فعالیت‌ها ذخیره بلیط به ‌راحتی امکان‌ پذیر شده است است که مجموعه مسافرتی نامی گشت جزو بهترینها در ارائه تورهای مشهد‌ می‌باشد‌ . براین‌اساس بهتر است از چند تاریخ قبل سفرتان با مراجعه به یکی از وب سایت گردشگری بلیط یا بلیت هواپیمایی خود به مشهد را خریداری نمایید؛ عاری اینکه ترسی از ویروس کرونا داشته باشید . این مورد نه ‌تنها در هجرت به مشهد ، ولی در هر سفرهای داخلی‌ و خارجی می بایستی رعایت شود تا بتوانید سفری صحت داشته باشید . حتماً مستثنا از بحث بیماری‌ و داستان‌ هایش ، رزرو اینترنتی بلیط همواره‌ هم بدون مشکل و هم بهتر‌از‌رزرو حضوری آن است .

نصیحت های بهداشتی کنار سفر با تور‌ مشهد تابستان

آن وقت از رزرو در اینترنت پته هواپیما تور مشهد ، بهتر شد یک سری اصول را همچنین پیش از سفرتان در قسمت آماده گردیدن و رفتن به فرودگاه کاملا توجه و رعایت بکنید . به طورمثال اینکه خوب تر است وقت بستن چمدان ، همه وسایل خود را ضدعفونی‌ نمائید . چند ماسک نو و یک مایع‌ بطری ضدعفونی‌ ‌کننده هم در کیف‌ دستی تان قرار دهید تا در طول سفر از آن‌ها استفاده نمایید . همچنین یک ماسک مجزا همراه یک اسپری کوچک‌ ضدعفونی‌ ‌کننده هم برای قبل از رسیدن به مقصد همراهتان باشد . سپس ماسک خود را بزنید ، اسپری ضدعفونی را در جیب‌ ‌تان قرار دهید ، چمدان‌‌‌ها‌ را بردارید و راهی فرودگاه شوید . سعی کنید تاکسی دربست بگیرید و در صندلی عقب آن بنشینید . بهتر خواهد بود زمانی به فرودگاه رسیدید ، زیاد به اشیای اطراف خود نظیر کانترها یا دسته نیمکت‌ها دست نزنید و از همه مهمتر فاصله مدنی خود را همان با باقی اشخاص رعایت کنید .

نصیحت ‌های صحیح در بالن با تور مشهد تابستان

سپس از اینکه سوار هواپیما شدید ، باز هم فاصله‌ اجتماعی‌ خود‌ را با اشخاص کاملا رعایت بکنید و آن‌هنگام از دست نواختن به هر سطحی از اسپری ضدعفونی ‌کننده خود که همراهتان است ، بهره برداری دهید . بهتر شد تا رسیدن به فرودگاه مشهد‌ ، ماسک خودش را از روی حالت ‌تان برندارید . اگر هم جایع اکید ، از خوردنی ‌های خودتان که همراه آورده اید به سمت عوض خوراکی ‌های هواپیما استفاده کنید . درصورتی‌که خیلی گرسنه‌ بودید ، خوردن مواد یا غذای هواپیما کنار رعایت‌ پروتکل‌‌های‌ بهداشتی بلامانع‌ است؛ خوشبختانه سفر‌ هوایی‌ به مشهد نهایتا یک ساعت ‌و نیم زمان می برد به همین دلیل تحمل‌ گرسنگی‌ و برنداشتن ماسک در این زمان کار آن‌میزان سختی برای شما نمی باشد . ضمنا این ساعت در سفرهای خارجی ممکن است به سه یا چهار ساعت برسد که در آن ‌ها قطعا نمی ‌توان‌ از خوردن غذا‌ خودداری نمایید .

شرایط حمل و جابجایی در مشهد در ایام کرونایی

خوب‌ اگر‌ مسافر تور‌ مشهد‌ در فصل تابستان می بودید سعس کنید از وسایل حمل و نقل عمومی بصورت مداوم و پی در پی بکارگیری نکنید . کوشش کنید هتلی را انتخاب‌ بکنید که به حرم نزدیک می بود و پیشنهاد مجموعه‌ مسافرت نامی گشت برای شما این است که هتل را در وسط شهر برگزینید تا با یک پیاده روی کوتاه در فضای باز به حرم امام رضا یا مرکزها خرید مشهد‌ و همچنین جاذبه‌های‌ گردشگری این مقصد‌ برسید . در صورتیکه مجبور به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شدید ضد عفونی نمودن دستها و پوشیدن ماسک را فراموش‌نکنید‌ .

انتخاب مهمانخانه در ایام کرونا در سفر با تور مشهد تابستان

پس از این موارد از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در سفر به مشهد در تابستان 1400 باید با توجه پرتکلهای بهداشتی بدان قدر داده گردد ، هتل محا اقامت شماست‌ . از آنجاییکه هتل‌ اصلی ترین محل برای اقامت و خوابیدن‌ شما مسافران بشمار می رود‌باید کاملا محیطی امن‌ ، تمیز و بهداشتی باشد؛ بنابراین اگر‌ تصمیم‌ به سفر در ایام کرونا گرفتید هیچ‌ وقت‌ سلامتی خود را فدای هزینه سفر‌ نکنید ، سعی کنید هتلی با کیفیت و تمیزی را به منظور چند شب اقامتتان در مشهد برگزینید .

رفتن به رستوران در هجرت با تور مشهد تابستان

درصورتی‌که تصمیمتان برای سفر‌ قطعی‌ است و عزمتان را جزم کردید که در اوقات کرونایی تور مشهد تابستان را انتخاب نمائید و روان شوید ، علاوه بر مراقبت اوضاع آورده شده در فوق در انتخاب رستوران هم باید‌ توجه زیادی داشته باشید . چرا که شما با ورود‌ به رستوران مجبور به کنار نهادن ماسک و خوردن‌ غذایتان هستید ، برای اینکه هیچگونه اضطراب و استرس نداشته باشید بهتر شده رستورانهایی را گلچین نمایید که در فضای باز با رعایت پرتکلهای بهداشتی‌ هستند و مهمتر اینکه در آنها فاصله‌ گذاری اجتماعی رعایت‌ شود‌ و سیستم‌ تهویه عالی‌ و مناسبی هم داشته می بود تا با خیال راحت‌ غذایتان را نوش جان‌ کنید‌ و به سلامت به خانه هایتان برگردید .

در نهایت همانطور که در طول این مطلب‌ ما را همراهی کردید متوجه‌ این موضوع‌ شدید که متاسفانه سفر‌ با تور داخلی همچون تور مشهد و تور کیش درست در دوران‌ کرونایی چالش‌هایی‌ هم به همراه دارد و کمی سخت و دشوار است هرچند امکان‌ پذیر شده است . تنها شرط لازم و ضروری‌ برای گذراندن روزهای اقامتی شاد‌ و بی دغدغه‌ رعایت پروتکاهای بهداشتی می باشد . شما این امکان را دارید که سفری آرامش بخش‌ و بدون نگرانی را تجربه‌ کنید و از لحظات زیبای خود در کنار‌ خانواده تان لذت ببرید . اگر تمایل به رزرو تورهای داخلی دارید میتوانید به سایت namigasht.com مراجعه نمایید.