سود آورترین نهال های بادام

طبق بررسی های مجموعه سالم نهال ، خرید نهال بادام ، سرمایه گذاری سودآور و مطمئنی است که با کمترین ریسک بیشترین درآمد را نصیب شما خواهد نمود، ما در این مقاله که به صورت اختصاصی برای شما کابران آماده شده است ، پاسخ سوالات متداول کاربران را داده ایم ، هر چند در صورت داشتن هر گونه پرسش در زمینه نهال بادام ، میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید ، ما سعی خواهیم کرد بهترین راهنمایی را برای شما ، بسته به نوع منطقه ای که برای کشت بادام در نظر گرفته اید ، اعلام کنیم

بهترین نهال های بادام موجود در کشور

بنابراین پیش از هر اقدامی، کسب دانش و اطلاعات کافی در این زمینه، امری بسیار مهم و ضروری است و مجموعه ما ، بهترین اطلاعات از نهال بادام را در اختیار شما کابران عزیز قرار خواهد داد.

چرا خرید نهال بادام سرمایه گذاری سود آوری به شمار می‌رود؟

دلایل متعددی برای توجیه اقتصادی و سود آوری خرید نهال بادام وجود دارد که در اینجا به ذکر مهم‌ترین آن‌ها بسنده خواهیم کرد؛

۱. بازار دائمی نهال بادام : بادام دانه روغنی ارزشمندی است که فواید بیشماری برای سلامتی و تندرستی بدن انسان دارد، همچنین این محصول بی نظیر، مصارف گوناگون دیگری نیز دارد، از جمله استفاده درصنایع آشپزی و شیرینی پزی، صنایع آجیل و خشکبار و نیز کاربرد در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی؛ لذا به دلیل بازار پسندی و پرطرفدار بودن این محصول، می‌توان گفت، خرید نهال بادام سرمایه گذاری سودآوری است.

۲. سود سرشار و هزینه‌ی مقرون به صرفه: تهیه و خرید نهال بادام، هزینه‌ی زیادی نداشته و می‌توان این محصول را با مناسب‌ترین قیمت از نهالستان سالم نهال خریداری نمود، پس از بالغ شدن نهال بادام، باردهی آن افزایش یافته و برای سرمایه گذار، سود بسیاری را در پی خواهد داشت.

۳. صادرات بادام به سایر کشورها:  در صورت کیفیت محصول و باردهی بالای نهال بادام، می‌توان از صادرات و فروش آن به دیگر کشورها، سود بسیاری را به دست آورد.

معرفی ارقام مهم و تجاری نهال بادام موجود در مجموعه سالم نهال :

نهال بادام آذر

این رقم بسیار دیرگل بوده و در برابر سرمای دیررس بهاره مقاوم است، همچنین به دلیل دارا بودن این ویژگی برای کاشت در مناطق سردسیر مناسب می‌باشد؛ خاستگاه و منشاء رویش آن، منطقه آذرشهر در استان آذربایجان غربی است.

محصول آن بسیار با کیفیت بوده و تجاری محسوب می‌شود، درصد مغز در این رقم ۴۲ درصد محاسبه شده است.

 

نهال بادام سهند

این رقم بسیار پربار و پرمحصول می‌باشد، بارزترین مشخصه نهال بادام سهند، مقاومت زیاد آن در برابر آفات است که به دلیل دارا بودن پوسته سنگی و سخت می‌باشد (محصول این رقم از حمله وآسیب پرندگان در امان است).

 

* نهال بادام مامایی

نهال بادام مامایی یکی از ارقام میان رس تا دیررس بوده که از مقاومت نسبی در برابر سرما برخوردار می‌باشد، پوست میوه تقریباً چوبی و سخت است؛ درصد مغز آن ۳۶% و درصد دوقلویی ۴۸% تخمین زده می‌شود.

 

بهترین رنگ مغز در میان ارقام مختلف بادام، مربوط به رقم بادام مامایی است که رنگ آن، تقریباً طلایی رنگ می‌باشد؛ این رقم نیز صادراتی بوده و بیشترین مقدار صادرات آن مربوط به کشور هندوستان است.

 

نهال بادام شاهرودی ۱۲

یکی از ارقام بادام ایرانی که بسیار دیرگل و پربار بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر سرمای دیررس دارد، نهال بادام شاهرودی است؛ مغز این بادام شیرین بوده و یکی از ارقام با کیفیت و صادراتی است.

 

نهال بادام کاغذی

یکی از محبوب ترین ارقام بادام، رقم نهال بادام کاغذی می‌باشد که بارزترین ویژگی آن، دارا بودن پوسته چوبی نازک است که به آسانی از مغز آن جدا می‌شود. بادام کاغذی با نام بادام سفید یا بادام نجف آبادی نیز شناخته می‌شود؛ درصد مغز آن نیز بالای ۵۵% می‌باشد.

نهالستان سالم نهال ، بزرگترین مجموعه فروش نهال در غرب کشور می باشد ، که در زمینه های دیگری ، از جمله نهال گردو و نهال صنوبر ، فعالیت دارد. میتوانید به وب سایت ما به آدرس اینترنتی Salemnahal.com  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۴۴۸۰۹۳۹۶  (مهندس حسینی) در ارتباط باشید