رئیس مجلس وارد کاشان شد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در سفری یک روزه برای حضور در کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) وارد کاشان شد. وی در این سفر یک روزه در برنامه‌های پیش‌بینی شده حضور پیدا می‌‌کند.

برگزاری شورای اداری مشترک دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان این دو شهرستان و بررسی، مشکلات و دغدغه‌های کاشان و آران و بیدگل از جمله برنامه‌های امروز است.

حضور در اختتامیه بخش علمی کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) و سخنرانی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه این مراسم نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

محمدباقر قالیباف پس از ورود به شهرستان کاشان مورد استقبال مسئولان و عوامل برگزاری کنگره حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) قرار گرفت و پس از آن با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

کنگره بین‌المللی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع) 32 کمیته تخصصی دارد که بخش علمی این کنگره با دریافت 128 مقاله داخلی و خارجی و پذیرش بخشی از کنگره به کار خود پایان داد و مراسم اختتامیه بخش علمی این کنگره نیز امروز در آستان امامزاده علی بن امام محمد باقر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/801

دیدگاهتان را بنویسید