خرید ساعت در داخل آن وجود دارد. تمام عناصر نجیب اصلی

کالیبر خود سیم پیچ 3235 که در سال 2015 معرفی شد، در داخل آن وجود دارد. تمام عناصر نجیب خرید ساعت  که طرفداران این برند از آن استقبال می کنند، مانند اختراع Chronergy escapement، که ترکیبی از راندمان انرژی بالا با قابلیت اطمینان بالا است، و Parachrom آبی بسیار مقاوم در برابر ضربه را نشان می دهد. چشمه مو ناگفته نماند که این حرکت دارای گواهینامه Superlative Chronometer است که توسط Rolex در سال 2015 تعریف شده است، علاوه بر گواهینامه کرونومتر COSC.

Yacht-Master 42 جدید طلای زرد 18 عیار با یک دستبند Oysterflex مجهز شده است. این محصول توسط رولکس ساخته شده است و از تیغه های فلزی منحنی و انعطاف پذیر تشکیل شده است که با الاستومر سیاه و سفید با کارایی بالا ساخته شده است، ماده ای که به ویژه در برابر اثرات محیطی مقاوم است و بسیار بادوام است.

دستبند Oysterflex با یک بند ایمنی تاشو Oysterlock از طلای زرد 18 عیار و سیستم گسترش Rolex Glidelock که امکان تنظیم طول تا 15 میلی متر را بدون استفاده از هیچ ابزاری فراهم می کند.

Yacht-Master 42 جدید با قیمت 28300 دلار به فروش می رسد.

Breitling هفتادمین سالگرد نماد Navitimer را با مجموعه ای بازطراحی شده با صفحه های  خرید ساعت اصلی رنگارنگ و طراحی مجدد ظریف جشن می گیرد. کرونوگراف Navitimer B01 در حال حاضر در سایز کیس اضافی 41 میلی متری نیز موجود است.

در سال 1952، ویلی بریتلینگ یک کرونوگراف با یک قاعده اسلاید دایره‌ای بر روی فلنج بیرونی ساخت که به خلبانان اجازه می‌داد تمام محاسبات پروازی لازم را مستقیماً روی مچ دست انجام دهند. Navitimer – مخفف “تایمر ناوبری” – متولد شد. دو سال بعد، انجمن صاحبان هواپیما و خلبانان (AOPA)، بزرگترین باشگاه هوانوردان در جهان، همین ساعت را برای تبدیل شدن به ساعت رسمی خود انتخاب کرد. متخصص کرنوگراف سوئیسی که از تصمیم AOPA احساس افتخار می کرد، آرم بالدار انجمن را در ساعت 12 روی صفحه مشکی ناب ساعت خلبان ادغام کرد، که اکنون راه خود را بر روی صفحه پیدا کرده است.