تور گرجستان، مقصد ارزان و مقرون به صرفه

چرا که لذت گشت و گذار در خارج از مرزهای کشور عزیزمان و آشنا شدن با فرهنگ و آداب و رسوم جالب مقاصد خارجی به نظر بسیار جذاب و هیجان انگیز می آید. مجموعه مسافرتی نامی گشت در این مطلب قصد دارد ارزان ترین کشورها را برای سفر به شما معرفی کند تا دید شما را نسبت به سفر ارزان در خارج از مرزهای کشور تغییر بدهد.

تور گرجستان، مقصد ارزان و مقرون به صرفه

در سال های اخیر سفر به گرجستان برای بسیاری از ایرانیان یک مقصد هیجان انگیز به بشمار می رود، چون این کشور نیز در لیست کشورهایی قرار گرفته است که مسافران ایرانی می توانند بدون دریافت ویزا به آن سفر کنند و تجربه خاطره انگیزی از سفر خارجی برای خود بدست آورند. سفر به کشورهای آسیای میانه و دیدن زیبایی‌ های این منطقه هیجان‌ انگیز است و مهمتر علاوه بر آثار تاریخی، این منطقه زیبایی ‌های طبیعی چشمنوازی هم دارند. در ضمن بخش عمده مسافرانی که به گرجستان می ‌روند، سفر به شهر توریستی تفلیس اصلی‌ ترین بخش برنامه‌ سفرشان است؛ علاوه بر این سفر به باتومی هم بسیار رایج است.

به طور کلی سفر به گرجستان، سفری پرخرجی نیست و نمی ‌توان تور گرجستان را یک تور گران و لوکس نام برد. اما با این حال باز هم امکان دارد که بعضی از شما عزیزان بخواهید تا با مدیریت هزینه ‌های سفر به گرجستان، با بودجه ‌ای محدود، قیمت تور گرجستان خود را مدیریت کنید و سفری ارزان را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا با هم در مورد تور ارزان گرجستان اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم. اصلی ترین و در واقع مهمترین عامل در کاهش قیمت تور ارزان گرجستان، تعداد متقاضیان این تور است و در واقع نرخ یک تور ارزان قیمت گرجستان، رابطه مستقیمی با تعداد مسافرین این تور دارد. هرچه تعداد متقاضیان تور گرجستان کمتر باشند، هتل‌ ها و پروازهای ارزان ‌تری را برای تور گرجستان می ‌توانید پیدا کنید. تور گرجستان هم به صورت تور هوایی گرجستان و هم به صورت تور گرجستان زمینی برگزار می ‌شوند

تور زمینی گرجستان با اتوبوس برگزار می‌ شود و قیمت آن به مراتب مناسب ‌تر و پایین تر از تور گرجستان هوایی برای شما تمام می شود. ولی شما در تور زمینی گرجستان مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود؛ البته پروازهای مسیر تور گرجستان هوایی نیز قیمت بالایی ندارد و اختلاف قیمت چندانی با تور گرجستان زمینی ندارد.همچنین در تور ارزان گرجستان نباید انتظار هتل با کیفیتی را داشته باشید. مسافرین تور گرجستان ارزان قیمت معمولا از هتل ‌های گرجستان راضی نیستند، چون شرکت‌ های خدمات مسافرتی برای هرچه ارزان تمام شدن قیمت نهایی تور و رقابت با سایر شرکت‌ های خدمات مسافرتی با ارزان ‌ترین هتل ‌ها قرارداد می ‌بندند یا آن هتل را برای پکیج شما انتخاب می ‌کنند. این را بدانید که انتخاب آژانس های معتبر، با هتل بی ‌کیفیت کار نمی‌ کنند. هرچند برای ارزان ‌تر شدن تور گرجستان، چاره‌ ای جز رفتن به هتل‌های کم ستاره و سطح پایین نیست! اما آژانس معتبری مانند نامی گشت ایرانیان این ادعا را دارد که با سال ‌ها تجربه خود و کمک کارشناسان کاربلد گردشگری، در جهت جلب رضایت مسافران و ارائه‌ بهترین خدمات ممکن به آن ‌ها همیشه تلاش کرده بهترین هتل ‌های گرجستان را در پکیج ‌های تور ارزان گرجستان خود ارائه کند.