بهترین کیلینک تزریق ژل لب در تهران

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد بهترین کلینیک تزریق ژل لب  در تهران و چگونگی تزریق ژل لب و همچنین تاثیر گذاری تزریق ژل لب در زیبایی و مزایا و معایب تزریق ژل لب ارائه نماییم تا اطلاعات شما در این بخش افزایش یابد تا در هنگام تزریق ژل لب با اطمینان کامل و آسودگی خاطر این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما عزیزان گروه زیبایی دکتر زمانی است در این زمینه به ما اعتماد کنید و مطمعن باشید!

 

لب یکی از قسمت های مهم  صورت است که با افزایش سن حجم لب کم شده و از جذابیت ظاهریه صورت کم میکند ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. تزریق ژل لب می تواند برای رفع این تغییرات و زیبایی صورت بسیار مفید و تاثیر گذار باشد. حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دارد. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود.

 

لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که توسط حاشیه لب از یکدیگر جدا شده اند. با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژلب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. در حالت عادی لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود و رضایت شما در این زمینه بدست میآورد و بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهران گروه زیبایی دکتر زمانی است

بهترین کلینیک تزریق ژل در تهران

 

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در رابطه با انواع ژل زدن بدهیم و همچنین قصد معرفی بهترین تزریق ژل لب در تهران را داریم

لب های برجسته و گوشتی تاثیر بسزایی در زیبایی چهره افراد دارند و متقاضیان زیادی به کمک تزریق ژل به لب به هدف خود دست پیدا می کنند. این پروسه با دو تکنیک طبیعی و روسی انجام می شود. در متد روسی ، فیلر از طریق مرز بالایی لب ، از بیرون به داخل تزریق می شود. این کار مرز لب را برجسته تر کرده و حجم و شکل آن را بهبود می بخشد تا از نمای نیم رخ ، لب ها خوش فرم تر به نظر برسند.

افزایش سن چین و چروک‌های مختلفی بر روی صورت پدیدار می‌شود که باعث می‌شود شادابی و جوانی پوست از بین برود.

چین و چروک‌هایی که در اطراف دهان و بینی ایجاد می‌شود از جمله این چین و چروک های است که در اثر افزایش سن ایجاد می شود

این خط به خط خنده شناخته می‌شود و باعث می‌شود سن افراد را بیشتر از آنچه هست  نشان می دهد . یکی از تاثیرگذارترین روش‌ها و راه حل ها  برای درمان خط خنده و جوان‌سازی صورت استفاده از ژل خط خنده است.

ژل خط لبخند از موادی طبیعی و سازگار با بدن انسان ساخته شده است و بعد از تزریق در ناحیه اطراف دهان و بینی موجب کلاژن سازی و ایجاد شادابی در پوست می‌شود.

سوالی که در این قسمت برای شما عزیزان ممکن است به وجود آمده باشد این است که خط لبخند در اثر چ عواملی به وجود می‌آید ؟

خط لبخند به دلایل مختلفی مثل افزایش سن، در معرض نور خورشید قرار گرفتن، استعمال دخانیات و در معرض آلودگی بودن رخ می‌دهد. افزایش سن عاملی است که بیش از موارد دیگر بر روی ایجاد خط خنده تأثیر می‌گذارد

بهترین کیلینک تزریق ژل لب در تهران گروه زیبایی دکتر زمانی است

شعبه۲:البرز، فردیس.

☎️02636501230