بهترین مرکز کاشت مو در تهران

کاشت مو، که موها را از یک نقطه به نقطه دیگر روی سر شما منتقل می کند، می تواند به روش های مختلفی انجام شود. رایج ترین روش پیوند است. برای اینکه کاندیدای خوبی باشید، باید نواحی ضخیم تری از مو را روی سر خود داشته باشید. ریزش موی دائمی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله انواع آلوپسی رخ دهد.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو نوعی جراحی است که موها را به قسمت‌های طاس یا نازک‌شده پوست سر منتقل می‌کند. ترمیم مو یا جایگزینی مو نیز نامیده می شود، معمولاً برای افرادی است که قبلاً سایر درمان های ریزش مو را امتحان کرده اند . بهترین مرکز کاشت مو در تهران متخصصان پوست (ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی متخصص در پوست) یا جراحان پلاستیک (ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی متخصص در روش های بازسازی) کاشت مو را انجام می دهند.
کاشت مو چگونه کار می کند؟
ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی، گرافت‌ها یا تکه‌های کوچک پوست را از قسمت‌هایی از بدن که حاوی موهای سالم هستند، می‌گیرد. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی این منطقه را سایت اهدا کننده می نامند. معمولاً روی سر، در پشت سر، جایی که موها ضخیم‌تر هستند، قرار دارد. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی پیوندها را به قسمت های بدون موی پوست سر منتقل می کند. هنگامی که پوست پیوند شده بهبود یافت، باید به رشد مو ادامه دهد.

جراحی ترمیم مو چه شرایطی را درمان می کند؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است موهای خود را از دست بدهید. گاهی اوقات ریزش مو موقتی است، اما می تواند دائمی باشد. کاشت مو ممکن است به ریزش موی دائمی ناشی از موارد زیر کمک کند:
• آلوپسی آره آتا ، یک بیماری خود ایمنی است که به فولیکول های مو حمله می کند.
• آلوپسی آندروژنیک یا طاسی الگو.
• بیماری های تیروئید یا عدم تعادل هورمونی.
• جراحات تروماتیک یا سوختگی.
چه کسی کاندید تعویض مو است؟
شما ممکن است کاندیدای جراحی تعویض مو باشید اگر:
• در سلامت هستند.
• انتظارات واقع بینانه در مورد نتایج جایگزینی مو داشته باشید.
• هنوز مناطقی از رشد موهای ضخیم روی پوست سر خود دارید.
انواع مختلف جراحی کاشت مو چیست؟
روش های مختلفی برای انجام جراحی کاشت مو وجود دارد که عبارتند از:
• پیوند زدن.
• کاهش پوست سر.
• جراحی فلپ.
• انبساط بافت.

پیوند چگونه انجام می شود؟

پیوند مو رایج ترین نوع جراحی کاشت مو است. یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، تکه های کوچکی از پوست سر را که حاوی موهای سالم است، برش می دهد. گاهی اوقات از یک پانچ کوچک و گرد برای برداشتن پوستی که حدود 10 تا 15 تار مو دارد استفاده می کنند. مردم قبلاً به این پیوندها “شاخه های مو” می گفتند. میکرو گرافت ها شامل یک تا دو تار مو هستند.
این روش می تواند چندین ساعت طول بکشد. اکثر افراد در طول جراحی بیدار می مانند، اما داروهایی برای بی حس کردن پوست سر دریافت می کنند. ممکن است بسته به مقدار مویی که ارائه دهنده شما برای حرکت نیاز دارد به چندین روش نیاز داشته باشید. پوست سر شما باید برای چند ماه بین دو عمل بهبود یابد.

اگر مشکل دارید چه کاری انجام دهید

گاهی اوقات جراحی زیبایی ممکن است اشتباه انجام شود و نتایج آن چیزی که انتظار داشتید نباشد.
در صورت داشتن درد شدید یا علائم غیرمنتظره باید در اسرع وقت با کلینیک الو پزشک که در آن کاشت مو انجام داده اید تماس بگیرید.
اگر از نتایج راضی نیستید، یا فکر می کنید که این روش به درستی انجام نشده است، با جراح که شما را درمان کرده صحبت کنید.
اگر در مورد مراقبت خود نگرانی دارید با کمیسیون کیفیت مراقبت (CQC) تماس بگیرید. در صورت نیاز، می توانید از یک پزشک به شورای پزشکی عمومی  شکایت کنید.
کالج سلطنتی جراحان همچنین اطلاعات و توصیه های بیشتری در مورد اینکه در صورت بروز مشکل چه کاری باید انجام دهید، دارد