بهترین زمان برای شرکت در فستیوال‌ها در ارمنستان

بسیاری از افراد داشتن یک سفر رویایی و لذت‌بخش در کشورهای خارجی برای نوروز را بسته به وضعیت مالی خود می‌دانند و اگر ذره‌ای وضعیت مالی آن‌ها کفاف ندهد، از تلاش برای داشتن این سفر دست بر می‌دارند؛ اما آگاهی از تمامی گزینه‌های موجود برای نوروز باعث می‌شود که شما راه‌های جدید و بسیار ارزشمندی پیدا کنید.

بسیاری از افراد سفرهای داخلی مانند کیش و قشم را انتخاب می‌کنند، زیرا فکر می‌کنند هزینه این سفرها نسبت به سفرهای خارجی کمتر خواهد بود؛ اما درواقع کشورهای خارجی هستند که در کنار تمامی جاذبه‌های گردشگری خود، سفر به آن‌ها ارزان‌تر از برخی سفرهای خارجی مانند کیش و قشم خواهد بود.

ارمنستان کشوری که در همسایگی ایران واقع شده است، یکی از مقاصد محبوب ایرانیان برای سفرهای خارجه می‌باشد. بیشترین چیزی که مسافران را معمولا شگفت زده می‌کند، جاذبه‌های توریستی بسیار باشکوه این شهر در کنار ارزانی قیمت تورهای آن می‌باشد.

کشور ارمنستان همچنن به دلیل همسایگی با ایران از قرن‌ها پیش، دارای تعامل فرهنگی با این کشور بوده است و به همین دلیل فرهنگ مردم این کشور نزدیکی بسیاری به فرهنگ مردم ایران دارد؛ برای مثال، ارمنی‌ها هرساله با دعوت ایرانی‌های بسیاری به کشور خود، عید نوروز را جشن گرفته و رقص و پایکوبی‌های فراوانی را بصورت مشترک برگزار می‌کنند.

تور لحظه آخری موجود نیست

همانطور که گفته شد، ارمنستان در کنار قیمت بسیار پائین خود، یکی از زیباترین مقاصد گردشگری می‌باشد که هیچ مسافر باهوشی از آن نمی‌گذرد؛ به همین دلیل تور ارمنستان نوروز 1402 به سرعت پس از اعلام شدن ظرفیت خود را تکمیل می‌کنند و فرصتی برای ارائه تورهای لحظه آخری برای آژانس‌های مسافرتی نمی‌ماند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که پس از اعلام قیمت تور لحظه آخری ارمنستان نوروز 1402 در بهمن ماه، اقدام به خرید این تور کنید.

در کنار اینکه پکیج‌های مربوط به تور ارمنستان خود دارای قیمت بسیار پائینی می‌باشند، شما باز هم قادر هستید در آژانس مسافرتی سفریار آن‌ها را با تنوع قیمتی بیشتری انتخاب کنید. آژانس مسافرتی سفریار همچنین خدمات خود را به صورت ویژه شامل اخذ ویزا، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر دو زبانه، راهنمای محلی، بیمه مسافرتی و… به شما ارئه می‌دهد.

آب و هوای کشور ارمنستان

معمولا در آغاز فصل بهار و خصوصا در ایام نوروز، آب و هوای کشورهای محبوب توریستی مانند ترکیه در سطح معتدل و مطلوبی می‌باشد، اما این آب و هوا در کشور ارمنستان کمی خاص‌تر است. آب و هوای نوروز 1402 در کشور ارمنستان معمولا سردتر از کشورهای دیگر می‌باشد و به تدریج به سمت معتدل شدن و گرم‌تر شدن حرکت می‌کند. آب و هوای نوروز گاه ابری و شاهد باران نم نم بسیار دلنشینی خواهد بود که زیبایی سفر شما را دوچندان می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما همراه خود لباس‌های گرم به همراه داشته باشید.

بهترین زمان برای شرکت در فستیوال‌ها

از جمله ویژگی‌های ارزشمند کشور ارمنستان، این است که شما در هر بازه زمانی که به این کشور سفر کنید، معمولا فستیوال‌ها و مراسمات شاد و متنوعی در هر هفته برگزار می‌شود؛ به همین دلیل بسیاری از افرادی که از ارمنستان بازدید کرده‌اند، معتقدند که ارمنستان کشوری شاد است!

همانطور که پیش‌تر گفته شد، کشور ارمنستان به دلیل همسایگی خود با ایران و همچنین ضمیمه بودن آن به خاک ایران در زمان اشکانیان، تعامل فرهنگی بالایی با کشور ما دارد. علاوه بر مسائل مذهبی، کشور ارمنستان نزدیکی فرهنگی بالایی با مردم کشور ایران دارد.

یکی از محبوب‌ترین جشن‌های ارمنی‌ها که بصورت مشترک همراه با ایرانی‌ها در این کشور برگزار می‌گردد، جشن «ناواسارد» نام دارد که در آن ایرانیان همراه با ارمنی‌ها به مناسبت عید نوروز جشن و شادی برگزار می‌کنند و برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند. این جشن هر ساله در میدان معروف جمهوریت در شهر ایروان برگزار می‌گردد و بسیاری از ایرانیان از سراسر کشور برای شرکت در این جشن به ارمنستان سفر می‌کنند.