با کاشت ابرو زیبایی خود را چند برابر کنید

با کاشت ابرو زیبایی خود را چند برابر کنید

اگر ابروی شما کم پشت است و یا به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده اید اصلا جای نگرانی نیست و با کاشت ابرومی توانید دقیقا یک ابروی بسیار طبیعی داشته باشید.

یکی از المان هایی که به صورت و چشمان ما زیبایی  و جلوه خاصی بخشیده است ابروها هستند. امروزه برخلاف سال های گذشته که همه ابروهای نخ داشتند و تا پیش آرایشگرمی رفتند  یک ابروی نازک و نخ تحویلشان می داد، ابروهای پرپشت و پهن  بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. برخی از افراد برای پرپشت کردن ابروهای خود به دنبال راه هایی مانند تاتو می روند ولی آیا تاتوماندگار است و حالت طبیعی دارد؟ جواب این است خیر! امروزه روش بسیار طبیعی  کاشت ابرو توانسته جایگزین تاتوهای قدیمی شود. با ما در جلوه ماندگار همراه باشید تا شما را با دلایل ریزش ابرو و جبران آن با کاشت ابرو آشنا کنیم.
کاشت ابرو

اگر ابروی شما کم پشت است و یا به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده اید اصلا جای نگرانی نیست و با کاشت ابرومی توانید دقیقا یک ابروی بسیار طبیعی داشته باشید. حالا مزیت کاشت ابرو نسبت به تاتوچیست؟ این حق شماست که قبل از هر کاری اطلاعات کافی به دست آورید برای همین ما به شمامی گوییم که کاشت ابرو دائمی و تاتوموقتی است. تفاوت دیگر این است که در تاتواز مواد شیمیایی استفاده می شود که بسیار مضر است و در آخر طبیعی بودن کاشت است و دلیل آن هم استفاده از تارهای موی خودتان است و از پشت سر یا بغل گوش برداشته و به محلی که ابرو خالی است انتقال داده می شود ولی  در تاتو از رنگ استفاده می شود ودر بیشتر مواقع هم با رنگ ابروی خودتان متفاوت است.
دلایل ریزش ابرو

ریزش ابرو می تواند علت های بسیار زیادی داشته باشد  که در زیر به برخی ازآنها اشاره می کنیم

· استرس ناشی  از مشکلات زندگی

· عدم فعالیت های بدنی به دلیل مشغله های کاری

· سوختگی

· بیماری هایی پوستی  مانند آتوپیک

· بیماری های داخلی مانند تیروئید

· عفونت

· بیش از حد برداشتن ابرو
روش های کاشت ابرو

با کاشت ابرو زیبایی خود را چند برابر کنید

برای کاشت ابرو دوروش وجود دارد : روش FIT و روش FUT
کاشت ابرو به روش FIT

اول از همه به این موضوع اشاره کنیم که این روش غیر جراحی است. در روش FIT فولیکول های مواز پشت سر برداشته وبه محل مورد نظر انتقال داده می شود. این روش مزایای بسیار زیادی مانند سرعت انجام بالا، نماندن جای بخیه و… می توان اشاره کرد.
کاشت موبه روشFUT

در کاشت ابرو به روش FUT یک قسمت نوار مانند از پشت سر برداشته می شود و در ناحیه مورد نظر قرار داده می شود. در این روش گرفت های بسیار زیادی می توان برداشت ودر نتیجه ابرویی پرپشت خواهید داشت.

منبع:مشرق نیوز