آپشن‌های عجیب گران‌ترین خانه‌های تهران

آپشن‌های عجیب گران‌ترین خانه‌های تهران؛ از روف گاردن خصوصی تا حمام تُرکی

بازار نوشت:در حالی این روزها بازار مسکن در رکود معاملاتی خود قرار دارد که قیمت مسکن در برخی نقاط تهران غیر باور و عجیب است. با این حال اکثر املاکی ها عنوان می کنند این واحدهای مسکونی مشتریان خاص خود را دارند.

بازار مسکن در نوع خود یک بازار خاص است و حتی اگر رکود در این بازار حاکم باشد و قیمت ها هم به شدت نجومی باشد باز هم مشتریانی هستند که تنها به دلیل داشتن آپشن های مخصوص و خاص، حاضر هستند به هر قیمتی که شده آن واحد مسکونی را خریداری کنند.

مناطقی از تهران هستند که شاید بنا به دلایلی مثل ترافیک بالا و حتی آلودگی زیاد، زندگی در آن سخت و دشوار باشد اما هستند افرادی که به دلیل اسم و رسم آن مناطق حاضر هستند با خرید ملک در آن مناطق سکونت کنند.

یکی از مناطقی که از سال های گذشته همواره مورد توجه خریداران ملک چه برای سرمایه گذاری و چه برای اسم و رسم و اینکه دارای آب و هوای خوبی بوده منطقه زعفرانیه بوده است.

املاکی های منطقه زعفرانیه معتقد هستند که سرمایه گذاری در مسکن و خرید و فروش خانه و آپارتمان در تهران یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای حفظ سرمایه است. برای داشتن سرمایه گذاری مناسب در مسکن باید هدف خود را مشخص کرده و با دانش کافی برای رسیدن به آن قدم بردارید.

اغلب املاکی های منطقه زعفرانیه می گویند: محله زعفرانیه از سال های قبل جزء لوکس‌ترین و گران‌ترین محله شمال تهران محسوب می شد و افرادی در این مناطق اقدام به خرید ملک می کنند که می خواهند سال ها در این منطقه ساکن شوند و زندگی کنند.

محله زعفرانیه یکی از گران ترین محله های تهران در منطقه یک است که در شمال شهر تهران و منطقه شمیران قرار دارد. این محله که ترکیبی از شهرسازی مدرن و بافت‌های سنتی است در کوهپایه‌های البرز واقع شده و از شمال به ارتفاعات توچال محدود می‌شود. زغفرانیه تهران یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت به شمار می‌رود که از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از غرب به رودخانه ولنجک و از شرق نیز به محله تجریش ختم می‌شود. این محله بین ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

وقتی در این محله از املاکی ها پرس و جو می کنید که قصد خرید ملک دارید ابتدا شغل شما مورد سوال قرار می گیرد.

شاهرخ معتمدی یکی از املاکی ها محله زعفرانیه در خصوص قیمت های نجومی مسکن در این منطقه می گوید: زعفرانیه از سال های قبل جزء لوکس‌ترین و گران‌ترین محله شمال تهران محسوب می شده و امروزه هم که خرید و فروش ملک در تهران در رکود قرار گرفته است این محله نیز در همین وضعیت قرار گرفته است اما با این تفاوت که پایین ترین قیمت ملک در این محله زیر ۸ میلیارد تومان تا ۱۰ میلیارد تومان نبوده و پیدا نمی کنید.

منبع:خبر انلاین