چرا من سایت نیاز دارم” اهمیت دارد؟

استیو جابز با پرسیدن سوال چرا از تک تک بخش‌های شرکت خود، آنها را به چالش می‌کشید. از حسابدار گرفته تا مهندس و برنامه‌نویس، در شرکت اپل با این سوال روبرو بودند. و پاسخ “چون تمام آدم‌های دیگر همین کار را می‌کنند” برای استیو جابز کافی نبود. دقیقاً همین نگاه ریشه‌ای بود که باعث شد اپل از سایر رقبای خودش متمایز شود. (اگر به این مسئله علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم تدتاک رهبران بزرگ با چرا شروع می‌کنند را در وبلاگ نوین تماشا کنید.) همین نگاه که حاضر نبود بی‌دلیل و فقط به خاطر بقیه، کاری را انجام دهد. به این ترتیب بود که اپل به هر چه وارد می‌شد، در آن موفق بود.

شما هم وقتی بدانید که فواید و مزایای داشتن یک طراحی سایت در اصفهان برای شما چیست و چه هدفی را از آن دنبال می‌کند، قطعاً وب سایتی موفق تر خواهید داشت. به کمک این نگاه ریشه‌ای، از اشتباهات ما کاسته می‌شود و شانس موفقیت ما بیشتر خواهد بود.

چگونه باید از تصمیم خود برای ساختن وب‌سایت مطمئن شوید؟

قبل از هر چیز، ما باید مزایای داشتن یک وب سایت را به دقت بسنجیم، درباره هزینه های آن آگاهی پیدا کنیم و هدف نهایی خود را از ساختن وب سایت ببینیم. با بررسی تمام این موارد، تصمیم‌گیری در مورد ساختن وب سایت راحت‌تر خواهد شد و ما مسیر خود را بهتر می‌شناسیم

به خوبی معرفی شوید و اعتبار کسب کنید

داشتن وب ‌سایت در اصفهان یک راه عالی برای معرفی کسب و کار شماست. طراحی یک سایت به شما این فرصت را می‌دهد تا خودتان را به طور کامل معرفی کنید و درباره خدمات و مزایای کارتان به مخاطبان بگویید. اغراق نیست اگر بگوییم که داشتن یک وب سایت، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد و به کمک آن، مخاطبان راحت‌تر به شما اعتماد خواهند کرد.

 

البته، حتی اگر شما یک کسب و کار هم نداشته باشید، باز این شانس برای معرفی ارزشمند است. چرا که فرصت برای مطرح شدن را برایتان به وجود خواهد آورد.

مشتریان جدید داشته باشید / کسب و کاری راه بیندازید

طبق آمار، بیش از 4/2 میلیارد آدم در سراسر جهان، هر روز از اینترنت استفاده می‌کنند. حدودا 90% از این افراد، تا به حال از اینترنت خرید کرده‌اند یا با یک شرکت از طریق اینترنت در ارتباط هستند. اما در ایران چطور؟ جالب است بدانید که بیش از 56 میلیون نفر از جمعیت ایران، یعنی + 70 درصد ایرانی‌ها از اینترنت استفاده می‌کنند.

این اعداد و ارقام یک پیام مهم برای همه ما دارند: اینترنت یک فرصت استثنایی برای جذب مشتری است. بازار بزرگی که بهتر است آن را از دست ندهید. پس اگر یک کسب و کار دارید و می‌خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید، یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، ساختن یک وب‌سایت است. اگر هم که در حال حاضر کسب و کاری ندارید، فقط یک وب‌سایت برای شروع یک کسب و کار کافی است