نحوه انتخاب درب حیاط و درب ساختمان متناسب با کاربری آن

درب یکی از اصلی ترین اجزاء ساختمان است که نقش به سزایی در زیبایی ساختمان دارد. درب ضد سرقت ایرانی فلزی ساختمان راه ارتباط فضای بیرونی و داخلی ساختمان ها هستند که در کنار زیبایی ظاهری، باید از امنیت بالایی برخوردار باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ، این گروه صنعتی بر آن شده تا با توجه به رسالتی که بر دوش دارد محصولی را ارائه دهد تا آمیزه ای از ظرافت در طراحی، زیبایی ظاهری و کیفیت و امنیت بالا باشد.

حال با هم به بررسی ویژگی های یک درب فلزی با کیفیت خواهیم پرداخت.

اولین و مهم ترین نکته امنیت و استحکام درب ضد سرقت ایرانی است. نکته ای که در هرچه سخت کردن دسترسی سارقان برای ورود به ساختمان باید پرداخت.

گروه صنعتی بعنوان یک تولید کننده معتبر و با تجربه این امنیت و استحکام در محصولات را جزو اولویت های کاری خود می داند.

در میان محصولات موجود در بازار، محصولات مشابه بسیاری را می توان یافت که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با محصولات با کیفیت نخواهد داشت. اما به لحاظ امنیت، استحکام، کیفیت فنی با سطح قابل قبول فاصله زیادی دارند و از درجه کیفیت پایینی برخوردارند.
پیشنهاد ما:درب ضد سرقت ایرانی

به خاطر داشته باشید یک محصول با کیفیت، مجموعه ای است از ویژگی هایی که در کنار یکدیگر زیبایی، کارایی بالا و امنیت را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. درب فلزی لیزری محصولی است که با بکار گرفتن نوین ترین تکنولوژی ها، ترکیبی از تنوع، زیبایی، کارایی، امنیت و استحکام را به همراه دارد.

 

درب ضد سرقت ایرانی با توجه به کاربرد و محل استفاده به چند دسته تقسیم می شود. درب حیاط، درب ورودی ساختمان، درب ماشین رو، درب تک لنگه، درب لابی، درب سالن اداری، درب طلا فروشی و….

قابل به ذکر است که درب فلزی لیزری به دلیل داشتن رنگ کوره ای الکترواستاتیک، در مقابل ضربه و سایش بسیار مقاوم بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف فرسوده نشده و عمر مفید طولانی دارد. همچنین با داشتن لایه ضخیم رنگ کوره ای الکترو استاتیک نگران پوسیدگی و خوردگی درب نباید بود.

این رنگ در کنار زیبایی و دوام در مدت طولانی تغییر رنگ نخواهد داد.کیفیت رنگ آمیزی درب به گونه است که درب به صورت براق و ضد خش می باشد از این رو درب در مدت زمان طولانی کهنه نمی شود ونیازی به تعمیرات ویا تجدید رنگ ندارد.

همچنین با توجه به پروفیل ها و قوطی های با کیفیتی که در این درب ها به کار رفته است. این درب ها از استقامت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

. درب فلزی لیزری  قابلیت ساخت در ابعاد استاندارد به صورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه را داراست.

. ورق فولادی استفاده شده در این نوع درب ها از استاندارد بین المللی و تولید داخل بوده است.

. تمامی اتصالات در درب فلزی لیزری از جوش ممتد co۲ و توسط نیروی با تجربه و حرفه ای می باشد.

. شیشه بکار رفته در درب فلزی لیزری از نوع رفلکس سکوریت شده می باشد که هم زیبایی آینه را داراست و هم در مقابل ضربه مقاوم است.

. یراق آلات استفاده در درب فلزی لیزری از مرغوب ترین و با کیفیت ترین و از مهم ترین از تولیدات داخلی ایرانی می باشد.

. درب فلزی لیزری دارای آپشن نوارلاستیکی ضربگیر می باشد که از ایجاد صدای ناهنجار بسته شدن ناگهانی درب جلوگیری می کند.

درب ها مدل و کاربرد های فراوانی دارند به عنوان مثال: درب ورودی حیاط که در اصطلاح درب حیاط گفته می شود با طرح و مدل های مختلف تولید شده و برای ورود به ساختمان از قسمت حیاط استفاده می شود.