معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

در آن پست از مجله تفرح تالاب برای شـما همراهان عزیز مطالبی از مشهور ترین کافه هاي‌ روباز تهران را منتشر کرده ام کـه شـما بهتر بتوانید مکانی مناسب برای گذراندن وقت تان با دوستان و خانواده تان انتخاب کنید.

کافه هایی همراه با فضای باز در تهران

تهران شهر کافه‌ و کافه‌گردی اسـت. هر منطقه‌اي از شهر را کـه برای قدم‌ زدن انتخاب کنید، کافه یا چایخانه‌اي را برای استراحت و رفع خستگی پیدا خواهید کرد. اما کافه‌هایي هم هستند کـه بخاطر منوی منحصر بـه فرد و یا محیط خاص و دل‌انگیزشان، محبوب و پر‌بازدید می شوند. در ادامه شـما رابا کافه هاي‌ مشهور روباز تهران کـه در هر زمان از روز می توانید بروید و گرما اذیتتان نکند را آشنا میکنیم

بیشتر بخوانید: در آمد های قابل توجه کافه های سیار در پایتخت

1. کافه چای بار

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

عمارت کلاه‌فرنگی، عمارتی باشکوه و زیبا در محدوده‌ خیابان اندرزگو اسـت کـه روزی محل خوشگذرانی ناصرالدین‌شاه قاجار بوده. این عمارت بـه همراه باغ سرسبزش، سال‌هاست کـه در اختیار انجمن خوشنویسان ایران قرار دارد.

کافه‌اي چای بار، بخشی از همین عمارت کلاه‌فرنگی و باغ مربوط بـه آن اسـت. گردانندگان کافه چای‌ بار این شانس را داشته‌اند تا هم از بخشی از عمارتی تاریخی بـه عنوان ساختمان کافه استفاده کنند، و هم از باغ با‌صفای عمارت بـه عنوان فضای بیرونی کافه بهره ببرند. این کافه کـه از سال 1387 آغاز بـه کار کرده اسـت، تاکنون توانسته مشتریان و گردشگران زیادی را بـه سمت خود جذب کند.

فضای بیرونی کافه‌ چای‌ بار درست در بین باغ عمارت کلاه‌فرنگی قرار میگیرد. جایی کـه درختان چنار روییده از دل چمن‌ها بـه شـما خوش‌آمد میگویند و سایه‌بانی از خنکی برای آسودگی شـما فراهم میکنند. میز و صندلی‌هاي‌ فضای خارجی فلزی‌ هستند و برای اسانی بیشتر روی صندلی‌ها و پشت‌شان کوسن گذاشته شده اسـت.

بعضی از میز و صندلی‌ها کنار جوی‌هاي‌ کوچک آب قراردارند کـه آب‌شان از آب‌نمای باغ عمارت تأمین میشود. بعضی دیگر هم بر روی سکوی سنگی درکنار دیوارهای خارجی فضای داخلی کافه و با اختلاف سطحی از فضای باز اصلی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: قانون جالب یک کافی شاپ منحصر بفرد «عکس»

ئو.معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

ساعت بازدید : 10 صبح تا 11 شب

آدرس کافه چای‌ بار تهران : تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک 145؛ باغ انجمن خوشنویسان ایران، کافه چای‌ بار تهران

2. کافه جریان

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

کافه جریان در باغ موزه پزشک حسابی کـه باغ هنر ایرانیان نیز نامیده میشود در محله الهیه قرار دارد. فضای کافه در مجاور عمارت و حوض کوچکی قرار دارد کـه فضای دلنشین و دوست داشتنی اسـت. محدودیتی در زمان استفاده از میز وجود ندارد و میتوان با فراغ بال از محیط و غذا لذت برد.

کافه رستوران مشهور و بی نظیر جریان « با دکوراسیونی منحصر بـه فرد و خاص » ؛ با دو محیط سر پوشیده و رو باز « افراد می توانند دراین روز هاي‌ کرونایی ؛ با خاطر آسوده در محیطی رو باز بـه سرو انواع و اقسام نوشیدنیها و غذا هاي‌ خوش طعم و رنگ و باکیفیت این مجموعه ؛ بپردازند » ؛ محیطی مناسب برای زوج هاي‌ جوان ؛ قرار هاي‌ کاری ؛ دورهمی هاي‌ دوستانه ؛ قرار هاي‌ گروهی ؛ دورهمی هاي‌ خانوادگی ؛ و …

می‌باشد . باید افزود کـه ؛ افراد می توانند در صورت تمایل جشن هاي‌ خودرا « هم چون : جشن تولد ؛ سالگرد دوستی ؛ و … » ؛ درکنار عزیزان خود دراین کافه رستوران برگزار کنند و ؛ لحظاتی شاد و خاطر انگیز را درکنار یکدیگر ؛ ثبت کنند .

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

ساعت بازدید کافه جریان تهران : 10 صبح تا 11 شب

آدرس کافه جریان تهران : تهران،خیابان فرشته،خیابان بوسنی هرزوگوین، خیابان پزشک حسابی، باغ موزه هنر ایرانی

3. کافه آولی

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

کافه آولی، جزو کافه‌هایي اسـت کـه در شمال تهران واقع شده و با این‌که بـه تازگی تأسیس شده؛ اما سروصدای زیادی در همان روزهای اول بـه پا کرد.

دلیلش سبک خاص و محیط فوق العاده زیبای این کافه و فضای باز دل انگیزی اسـت کـه بـه قدری زیبا طراحی شده کـه هم در روز و هم در شب، از شـما دلبری میکند. اکثر غذا هاي این کافه بـه سبک بوهمی سرو می شوند، شاید باب میل همه ی‌ي افراد نباشد؛ اما آیتم‌هایي هم دارند کـه بـه مذاق همه ی خوش بیاید.

بـه طور کل، آیتم‌هاي‌ کافی شاپی و بـه خصوص کیک مخصوص گلدانی معروفش خیلی بیشتر از غذا هاي این کافه پیشنهاد میشود. دراین کافه روزهای پنجشنبه و جمعه صبحانه‌هاي‌ لذیذی هم سرو میشود.

این کافه پارکینگ اختصاصی ندارد ولی بسیار نزدیک بـه مرکز خرید سانا اسـت کـه پارکینگ اختصاصی دارد و شـما می توانید از آنجا استفاده کنید. برای رفتن بـه این کافه بهتر اسـت از قبل رزرواسیون انجام دهید، وگرنه طبق معمولً حداقل یک ربع باید در انتظار بایستید.

منوی این کافه گران اسـت؛ ولی مطمئن باشید ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد. فضای این کافه باز و نیمه باز اسـت و بـه همین خاطر امکان استعمال دخانیات دراین کافه وجوددارد. راستی، این کافه بیرون بر هم دارد و شـما حتی با استفاده از اسنپ فود نیز می توانید بـه این کافه سفارش دهید کـه از بهترین کافه‌هاي‌ تهران اسـت.

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه آولی تهران: شهر تهران محله چیذر بلوار اندرزگو خیابان علوی پلاک ۲

ساعت کاری کافه آولی تهران: 12:45 صبح تا 10 شب

4. کافه روکالانژ تهران

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

کافه روکا لانژ تهران، از جمله زیبا ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران هاي‌ تهران می‌باشد. افراد می توانند پیش از حضور دراین کافه رستوران ؛ با عدد گیری با این مجموعه ؛ اقدام بـه رزرو میز مورد نظر خود ؛ در هر یک از بخشها کنند .

در خصوص کافه رستوران محبوب و بی نظیر روکالانژ ؛ باید افزود کـه این کافه رستوران ؛ دارای دو بخش بالکن « با سقف متحرک ؛ کـه افراد می توانند دراین روز هاي‌ کرونایی ؛ با خاطر آسوده لحظاتی را دراین کافه رستوران ؛ سپری کنند » ؛ و بخش داخلی « سرپوشیده » می باشد .

کافه رستوران روکالانژ ؛ محیطی مناسب و عالی برای زوج هاي‌ جوان ؛ قرار هاي‌ دوستانه ؛ دورهمی هاي‌ خانوادگی ؛ قرار هاي‌ کاری ؛ و …. اسـت . افراد می توانند جشن هاي‌ خودرا ؛ هم چون : جشن تولد ؛ و … « با هماهنگی قبلی » ؛ دراین کافه رستوران برگزار کنند و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را درکنار یکدیگر ؛ تجربه کنند . همچنین می‌ توانند برای تماشای فوتبال « دربی ؛ و … » ؛ بـه همره دوستان و یا خانواده خود ؛ بـه این کافه رستوران مراجعه کنند .

از دیگر مواردی کـه می توان در مورد کافه رستوران روکالانژ ؛ ذکر کرد منو این کافه رستوران می باشد . لازم بـه ذکر اسـت کـه بر روی هر میز یک آیپد اختصاصی قرار دارد ؛ « کـه کارکنان شیوه کار با آنرا ابتدا آموزش می دهند » ؛ کـه افراد بـه وسیله آن می توانند سفارشات خودرا ثبت کنند .

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه رستوران روکالانژ تهران : چهار راه فرمانیه ؛ نارنجستان هفتم ؛ مرکز خرید پارک سنتر ؛ طبقه دوم

ساعت کاری کافه روکالانژ تهران: 8 صبح تا 23:45 شب

5. رنسانس

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

کافه رستوران رنسانس یکی از کافه‌هاي‌ با سابقه تهران محسوب می شود. این کافه بـه دلیل فاصله کمی کـه با بیمارستان آتیه دارد، مشتریان زیادی را جذب خود کرده. کافه دارای دو بخش فضای باز و فضای داخلی اسـت. دکوراسیون داخلی کافه بر خلاف نام آن، کاملا مدرن و اروپایی اسـت. در فضای باز مشتریان میتوانند آزادانه سیگار بکشند.

منوی کافه رنسانس فرنگی بوده و سزار سوخاری آن واقعا تعریفی اسـت. پیدا کردن جای پارک مناسب ؛ یکی از مشکلات این کافه محسوب میشود. البته پارک‌بان رستوران، بـه اندازه چند اتومبیل، فضای خالی برای مشتریان نگه می‌دارد.

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه رستوران رنسانس: شهرک غرب، بلوار دادمان غرب، بعد از بیمارستان آتیه، عدد 41

ساعت کار کافه رستوران رنسانس: 7:30 صبح تا 24 شب

6. کافه رستوران نگیما تهران

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

درنظر اول چیزی کـه بیش از هر چیز جلب توجه میکند، فضایی دنج ودر عین حال دلباز و وسیع اسـت. کافه رستوران نگیما در آبان ماه سال 1397 با دو کانسپت ایرانی و فرنگی افتتاح شده اسـت. فضای طبقه‌ي اول کاملا کلاسیک و سر بسته اسـت کـه رستوران ایرانی این مجموعه بوده و طبقه‌ي بالا بـه عنوان کافه و رستوران فرنگی تعریف شده اسـت.

در حال حاضر طبقه ي اول در حال تغیییر و تحولاتی اسـت، بـه همین دلیل تنها در طبقه‌ي دوم «روف‌گاردن» از مهمان‌هاي‌ این رستوران پذیرایی میشود. با وارد شدن بـه این محل فضایی کاملا پویا و شاد با توجه بـه دکوراسون و همچنین حال و هوای مشتریان احساس می کنید.

در قدم بعدی بـه سراغ منوی کافه و رستوران نگیما رفتیم تا ببینیم یکی از مهمترین بخش هاي‌ داستان کـه برای هر رستوران نبض تپنده آن محسوب می شود، بـه چه صورتی اسـت. منوی کافه رستوران نگیما را میتوان منویی هماهنگ با فضای آن دانست. این منو، منویی آشنا ودر عین‌ حال ویژه اسـت.

در واقع این کافه رستوران توانسته بدون هیچ آیتم عجیب غریبی، منویی کامل و همه ی‌پسند داشته باشد. پس از منوی رستوران بـه منوی کافه رسیدیم. منوی صبحانه در اینبخش جلب توجه می کند. انواع بشقاب‌ها را در منوی این رستوران میتوان مشاهده کرد، کـه از صبحانه‌ي ایرانی آغاز میشود و با صبحانه‌ي فرانسوی «سرو همه ی چیز در کراسان» پایان می یابد. منوی کافه نیز منویی کامل اسـت کـه بـه گفته‌ي خودشان نکته‌ي بارز این منو، قهوه‌هاي‌ آن اسـت کـه از برند alba تهیه می شود.

بیشتر اقشار جامعه و سنین مختلف، مشتری‌هایي پر و پا قرص “نگیما” هستند. همبرگرهای کافه رستوران نگیما یکی از محبوب ‌ترین غذاهایشان اسـت. بعد از برگرهای ویژه، نوبت سالادها با سس‌هاي‌ خاص و ترکیبی فیل سرآشپز میرسد.

سرآشپز علی مروی مشهور بـه فیل سرآشپز کـه یکی از زبده‌ترین سرآشپزهای کشورمان اسـت دراین رستوران مسئولیت سرآشپزی را بـه عهده دارد. جالب اینجاست کـه این سرآشپز مشهور قصد دارد بـه زودی آیتم‌هاي‌ جدیدی برای خام گیاه‌خواران بـه منوی کافه و رستوران نگیما اضافه کند.

بـه نظر می رسد همانگونه کـه از طیف مشتریان نگیما پیداست، این رستوران موفق شده اغلب سلیقه‌ها را از خود راضی نگه دارد. نگیما این سیاست را برای آینده‌ي خود نیز درنظر گرفته اسـت. نکته‌ي بسیار مهم هم در ماجرای این موفقیت، قیمت‌هاي‌ مناسب این کافه رستوران اسـت.

اگر بخواهیم علاوه بر تمام انچه کـه گفته شد، ویژگی شاخصی برای کافه رستوران نگیما درنظر بگیریم باید بگوییم نگیما یکی از بهترین کافه رستوران‌هاي‌ تهران برای برگزاری جشن تولد و دورهمی‌هاي‌ مختلف مثل دیدن مسابقه‌هاي‌ فوتبال اسـت.

نگیما آمار برگزاری بیشترین تولد را دارد و بـه همین دلیل اسـت کـه برای تولدهای مختلف توانایی تزیین و تشریفات خاص آنرا نیز دارا هستیم. تیر آخر کافه رستوران نگیما نیز با این موضوع بـه هدف خورد کـه اعلام کردند هر آخر هفته موسیقی زنده‌ي پاپ دراین رستوران اجرا می شود کـه برای تعداد زیادی از مخاطبان رستوران جذابیت زیادی دارد.

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه رستوران نگیما تهران: قیطریه،روبروی پارک قیطریه،خیابان خراسانی،پلاک13/2

ساعت کار کافه رستوران نگیما تهران: 8 صبح تا 24 شب

7. کافه شمرون باملند تهران

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

كافه شمرون باملند ؛ یكی از كافه رستوران هاي‌ غرب تهران كه می توان آنرا بـه عنوان پاتوقی برای جوانان پایتخت معرفی كرد. این كافه رستوران با سرو غذا هاي ایتالیایی در كنار دارا بودن منوی كافی شاپ و همچنین منظره اي بی نظیر از دریاچه چیتگر توانسته تا بـه محبوبیت كم نظیری بین شكم بازهای عزیز دست یابد.

معماری داخلی این كافه بـه‌سبك روستیك انجام شده اسـت و حس‌وحالی خوب همراه با آرامش دارد. موتور و ماشینی قدیمی در كافه توجه زیادی را جلب می‌كنند. این اجزای قدیمی، فضا را برای عكاسی مناسب‌تر كرده‌اند.

كافه شمرون، از كافه هاي‌ زنجیره اي و معتبر تهران اسـت كه چندین شعبه در سراسر شهر دارد. كافه شمرون بام لند، از شعب محبوب اسـت كه بـه دلیل قرارگیری در كنار دریاچه و داشتن چشم انداز زیبای آب، طرفداران زیادی دارد.

اگر در روشنایی روز بـه كافه شمرون بام لند بروید، افق دید گسترده اي پیش روی خود دارید و دیدن روشنایی آب و بهره مندی از هوای آزاد حالتان را خوش می كند. در شب، آرامش فضا و خنكی هوا سبب می شود كه لحظات خوشی را در كافه شمرون بام لند داشته باشید. همچنین خوردن صبحانه دراین كافه، شروع خوبی برای داشتن یك روز پر انرژی اسـت. شـما می توانید بعد از انجام یك خرید خوب در بام لند، بـه كافه شمرون بروید و از نشستن در فضای زیبایش لذت ببرید.

وقتی وارد میشوید، ابتدا باید با آسانسور بـه طبقه اول بروید و مبلغ ورودی را پرداخت كنید. می توانید در بالكن یا داخل، میز‌تان را انتخاب كنید. فضای داخل كافه منظره خوبی بـه‌سمت دریاچه دارد و میزها كنار شیشه‌هایي قراردارند كه جلوی دید را نمی گیرند.

چیدمان میزها بـه‌گونه‌اي اسـت كه با میز كناری فاصله مطلوبی دارد. از میزوصندلی‌هاي‌ حصیری روی كف‌پوش‌هاي‌ چوبی استفاده شده اسـت تا با فضای بازهم‌خوانی داشته‌ باشد. تزیینات و چیدمان میزهای سلف‌سرویس بسیار زیبا اسـت و اشتهایتان را باز می‌كند.

بعد از انتخاب میز موردنظر، سینی و ظروفتان را بردارید و بـه‌صورت سلف‌سرویس، ظرفتان رابا هرچیزی كه دوست دارید، پر كنید. اگر بخواهیم تعدادی از موارد روی میز سلف‌سرویس را نام ببریم، حلیم، عدسی، ذرت و پنیر، سیب‌زمینی سرخ‌كرده، انواع سوسیس و كالباس، انواع میوه، سبزیجات، انواع پنیر، مربا، دسر، كیك، قهوه، چای، چندین طعم نوشیدنی خنك و انواع نان را میتوان نام برد. البته در صورت درخواست شـما، نیمرو، املت، كرپ و پنكیك هم بـه‌صورت تازه و گرم برایتان درست می‌كنند.

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه شمرون باملند تهران: ﺗﻬﺮان، بزرگراه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مركز تجاری تفریحی بام‌لند

ساعت کار کافه شمرون باملند تهران: 8 صبح تا 12 شب

8. کافه درسا تهران

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

یکی از بهترین کافه هاي‌ شمال تهران، کافه درسا اسـت. این کافه بـه دلیل زیبایی بصری اي کـه دارد بسیار مشهور اسـت. کافه درسا جزو بهترین کافه هاي‌ روباز شمال تهران اسـت کـه در فصل هاي‌ بهار و پاییز میتوانید زیبایی شهر را آسان تر ببینید.

همان طور کـه در عکس هاي‌ این کافه معلوم اسـت، این کافه شـما را یاد کافه هاي‌ کشور ترکیه می‌اندازد. دکور جذاب این کافه با گلدان هاي‌ متنوع آنرا بـه جایی دل انگیز تبدیل کرده اسـت. اگر بـه کافه درسا سر زدید و دوست داشتید بدانید کـه چه چیزی سفارش دهید، پیشنهاد ما بـه شـما برانیز گرم با بستنی، لاته ماکیاتو و استیک اسـت. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

از آنجایی کـه کافه درسا جزو کافه هاي‌ شلوغ و پر مشتری محسوب میشود، بد نیست قبل از سر زدن با کافه تماس بگیرید و برای خود میزی بـه تعداد افرادتان رزرو کنید.

اگر اهل سیگار کشیدن هستید نگران نباشید، در کافه درسا سیگار کشیدن مانعی ندارد. همچنین اگر با ماشین معاشرت میکنید نگران جای پارک نباشید زیرا پارکینگ اختصاصی برای شـما موجود اسـت. کافه درسا مناسب برای انواع قرار هاي‌ دو نفره، گروهی، کاری و حتی خانوادگی اسـت.

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه درسا تهران: خیابان شریعتی، نرسیده بـه دوراهی دولت، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه دُرسا، طبقه سوم

ساعت کار کافه درسا تهران: 10 الی 23

9. کافه ویکولو تهران

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

کافه بعدی‌اي کـه می خواهیم معرفی کنیم، کافه ویکولو اسـت. مانند کافه درسا آن چیزی کـه کافه ویکولو را بـه یکی از خاص ترین کافه هاي‌ شمال تهران تبدیل کرده اسـت فضای ظاهری ودکوراسیون آن اسـت. احتمالا شنیده اید کـه کشور ایتالیا بـه کوچه هاي‌ زیبایش مشهور اسـت.

کافه ویکولو نیز همان حال و هوا را برای شـما تداعی میکند و نام ویکولو بـه معنی کوچه در زبان ایتالیایی اسـت و ازآن گرفته شده. بـه طور کلی سبک این کافه سبکی اروپاییست و جزو کافه هاي‌ لاکچری شمال تهران محسوب میشود کـه هم فضای باز و هم فضای بسته دارد. همه ی ي این‌ها باعث شده تا منوی کافه ویکولو منویی گرانقیمت باشد و برای حضور در کافه حتماً نیاز بـه رزرو از قبل داشته باشید.

اگر بخواهیم از غذا هاي محبوب در منوی کافه ویکولو بگوییم، کیک شکلات و پرتقال، آیس لاته و چای مخصوص آن طرفدار زیاد دارد. یکی از عیب هاي‌ کافه ویکولو کمبود ویتر اسـت کـه باعث می شود سفارش شـما کمی با تاخیر و با نارضایتی بـه شـما تحویل داده شود.

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه ویکولو تهران: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پ 4

ساعت کار کافه ویکولو تهران: 9 صبح الی 12 شب

10. کافه کاریز تهران

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

کافه کاریز نخستین بار درسال 1395 افتتاح شد و اصلی‌ترین بخش‌هاي‌ آن رستوران و کافه بوده اسـت و کار خودرا با آماده کردن قهوه شروع کرده اسـت. کافه کاریز سعی کرده اسـت یک محیط آرام و دلنواز و عالی برای طرفدارانِ نوشیدنی‌هایي کـه ترکیبی از قهوه را دارند و همچنین علاقه‌مندان بـه خوردن صبحانه، ناهار و شام در جایی کـه تلفیقی از کافه، رستوران و باغ اسـت، ایجاد کند.

هدف فعالیت مجموعه کافه کاریز دراین سالها این بوده اسـت کـه باغ خانه شاعران ایران را بـه جایی دنج و آرامش‌بخش تبدیل کنند تا علاوه بر این‌که هر فردی بنا بـه سلیقه‌ي خود و علایقش هر نوع سفارشی را کـه دارد بـه اسانی ثبت کند، بتواند در محیطی کـه دوست دارد درکنار عزیزانش یا حتی بـه تنهایی بنشیند و کتاب بخواند، موسیقی گوش دهد، گپ بزند، کارهایش را پیش ببرد و از حس خوب کافه کاریز لذت ببرد.

عده اي از فضای بسته‌ي داخلی با نورپردازی زیبایش لذت میبرند و برخی دیگر فضای باز و هوای خوب و دیدن درختان و آسمان آبی را ترجیح میدهند. کافه کاریز بـه مشتری‌هایش بـه همین اندازه‌اي کـه در انتخاب فضا، مکان، میز، و نوع نوشیدنی و غذا آزادی انتخاب میدهد بـه همان اندازه هم بـه عادت‌هاي‌ مشتری‌هایش بها میدهد. کسی کـه عادت بـه سیگارکشیدن دارد در محوطه‌ي بیرونی مجاز بـه استفاده از سیگار اسـت و کسی کـه از دود و بوی سیگار اذیت می شود میتواند بـه اسانی فضای داخلی کافه کاریز را انتخاب کند.

همچنین علاوه بر تمام امکاناتش، شرایطی را برای آموزش درست کردن قهوه و توابع آن ایجاد کرده‌اند و با برنامه‌ریزی‌هاي‌ مختلف تلاش کرده‌اند کـه این آموزش را بـه افراد مختلف و بـه خصوص کادر خود بـه بهترین نحو و با کیفیتی بسیار خوب ارائه دهند و از هر جهت بتوانند رضایت شـما را جذب کنند.

با ساختن منویی از غذا هاي مختلف و لذیذ و خوش عطرِ و طعم فرنگی و مدیترانه‌اي نظر مثبت خیلیها را بـه دست آورده‌اند؛ بـه‌طوری‌کـه اکثر مشتری‌هایشان دائمی شده‌اند و کافه کاریز را در اولویت‌هاي‌ کافه گردی و رستوران گردی خود قرار داده‌اند.

بـه غیر از منوی کامل غذا هاي خوشمزه‌اش کـه آب از دهان راه می اندازند، منوی کافه‌ي خودرا هم درسال 1398 تکمیل کرده‌اند و علاوه بر نوشیدنی‌هاي‌ سرد و گرم؛ دسرها و نان و شیرینی و انواع بستنی و انواع کیک و … را بـه منوی خود افزوده‌اند و بـه طور کلی یک کافه رستوران محشر را برپا کرده‌اند.

بـه اضافه‌ي تمام این گزینه‌هاي‌ جذاب، فروشگاهی برای خرید انواع قهوه و تجهیزات آماده‌سازی و تهیه آنرا در هر مقدار و اندازه‌اي کـه شـما بخواهید بـه صورت حضوری یا آنلاین دایر کرده‌اند کـه کاربرد کافه کاریز را بیشتر میکند. بـه گفته خود کافه کاریز، این کافه باغ بـه 4 بخش اصلی کافه، رستوران، نان و شیرینی و روسته قهوه تقسیم می شود.

معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان

آدرس کافه کاریز تهران: خيابان شريعتي ؛ خيابان دولت، نبش نعمتي«كيكاووس» ؛ باغ خانه شاعران ايران

ساعت کار کافه کاریز تهران: 11 صبح الی 23 شب

بیشتر بخوانید: بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

نوشته معرفی کافه های رو باز تهران برای شب های خنک تابستان اولین بار در تالاب. پدیدار شد.