معرفی بهترین یخچال فریزرهای ایرانی

یخچال فریزر یکی از ضروری­ترین لوازمی است که باید در هر خانه­ای وجود داشته باشد. در واقع زندگی بدون وجود یخچال ممکن نیست و همه افراد برای نگهداری مواد غذایی مختلف به این وسیله نیاز دارند.

اگر به بازار لوازم خانگی سری زده باشید، حتما متوجه شده اید که مارک های ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارند که انواع یخچال فریزر را عرضه می کنند. در این میان، مارک های ایرانی جایگاه ویژه ای دارند و به دلیل کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب، همواره از طرفداران خاص خود برخوردار می باشند. به همین منظور ما تصمیم داریم در این مطلب از نوبشو، برخی از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس اگر به تازگی قصد خرید یخچال فریزر با کیفیت را دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

مزایای خرید یخچال فریزرهای ایرانی

ممکن است از خود بپرسید با وجود برندهای خارجی مختلف، چرا باید برندهای ایرانی را برای خرید یخچال انتخاب کنیم؟ چرا که کشور ما هنوز نتوانسته جزء پرچمداران لوازم خانگی در جهان باشد. اما همانطور که می دانید، قیمت برندهای خارجی به طور ناگهانی افزایش زیادی پیدا کرده است؛ از طرفی دیگر، یخچال های ایرانی از کیفیت و طول عمر خوبی برخوردار بوده و با قیمت هایی مقرون به صرفه تر عرضه می شوند. به همین دلیل خیلی از افراد ترجیح می دهند یخچال فریزر خود را از میان برندهای ایرانی انتخاب کنند.

نکات مهم در خرید یخچال فریزر

هر کدام از افراد برای خرید یخچال فریزر معیارها و ملاک های خاص خود را دارند. اما بهتر است در زمان خرید یخچال فریزر ایرانی، به نکات زیر توجه کنید که بتوانید خرید بهتر و مناسب تری داشته باشید:

  • توجه به انواع یخچال فریزر: یخچال فریزرها انواع مختلفی دارند و هرکدام برای کاربردها و نیازهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. اصلی ترین انواع یخچال فریزر شامل یخچال فریزرهای تک، کمبی، دوقلو و ساید بای ساید هستند. شما باید با توجه به نیاز خود یکی از انواع یخچال فریزر را انتخاب نمایید.
  • توجه به برچسب انرژی: صرفه جویی در انرژی یکی از مهم ترین مواردی است که همه افراد از تمام لوازم خانگی برقی از جمله یخچال فریزر انتظار دارند. به همین دلیل در زمان خرید حتما باید به برچسب انرژی محصول دقت کنید و یخچالی را انتخاب نمایید که از سطح انرژی A برخوردار باشد.
  • توجه به نوع کمپرسور: کمپرسور بخش مهمی از یخچال است و عملکرد و سروصدای یخچال تا حد زیادی به این قطعه بستگی دارد. ساختار کمپرسور به دو نوع پیستونی و خطی تقسیم می شود که نوع خطی بسیار کم سروصدا تر است.
  • امکانات و ویژگی های یخچال: یخچال فریزرهای امروزی از تکنولوژی های پیشرفته ای برخوردار بوده و با امکانات کاربردی مختلفی به بازار عرضه می شوند. شما باید در زمان خرید به این امکانات و آپشن های یخچال توجه داشته باشید. برای مثال وجود امکاناتی مثل قابلیت تنظیم دما، سیستم ECO، قابلیت برفک زدایی، سیستم آبسردکن یا یخساز و سیستم تنظیم رطوبت و… را بررسی کنید.

 

بهترین یخچال فریزرهای ایرانی

برخی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین برندهای یخچال فریزر ایرانی عبارتند از:

1 –  مشخصات و قیمت یخچال فریزر امرسان:

هرگاه سخن از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی میان باشد، حتما نامی از امرسان هم به گوش شما خواهد رسید. امرسان یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای یخچال فریزر کشور است و محصولات فوق العاده با کیفیتی به بازار عرضه می کند.

شرکت امرسان در سال 1360 تاسیس شد و اولین محصول این شرکت هم یخچال فریزر بود. از همان زمان تا کنون یخچال فریزرهای این برند از فروش بالایی برخوردارند و به دلیل کیفیت قابل قبولشان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. البته مناسب بودن قیمت یخچال فریزر امرسان هم یکی دیگر از اصلی ترین دلایل محبوبیت این برند می باشد.

2 – مشخصات و قیمت یخچال فریزر اسنوا:

اسنوا یکی دیگر از برندهای لوازم خانگی بزرگ در ایران است. این برند فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و تا کنون توانسته طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. برند اسنوا اولین برند خاورمیانه است که محصولاتی با رنگ اختصاصی مشتریان تولید می کند.

یخچال فریزرهای این برند یکی از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی هستند و از فروش بالایی برخوردارند. قیمت یخچال فریزر اسنوا هم با توجه به امکانات و ویژگی که فوق العاده ای که دارند بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. این یخچال ها در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند و برای هر نوع دکوراسیون اشپزخانه ای مناسبند.

3 – مشخصات و قیمت یخچال فریزر پاکشوما:

پاکشوما یکی از برندهای معروف ایرانی است که سابقه طولانی در زمینه تولید لوازم خانگی دارد. یخچال فریزرهای تولید شده توسط این برند هم بسیار با کیفیت بوده و از ویژگی­های خاص و منحصر به فردی برخوردارند. از طرفی دیگر، قیمت یخچال فریزر پاکشوما بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و خرید آن به تمام کسانی که یک یخچال با کیفیت و با دوام می خواهند توصیه می شود.

4 – مشخصات و قیمت یخچال فریزر هیمالیا

هیمالیا یکی دیگر از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی است که طرفداران زیادی هم دارد. این برند از دهه 60 تا کنون در لیست بهترین برندهای ایرانی قرار گرفته است و روز به روز هم اعتبار بیشتری به دست می آورد.

جالب است بدانید هیمالیا به عنوان اولین برند ایرانی تولید کننده یخچال فریزرهایی است که به تکنولوژی هوشمند هنگام مسافرت مجهز شده اند. این تکنولوژی باعث می شود زمانی که افراد خانواده به سفر می روند و استفاده خاصی از یخچال صورت نمی گیرد، مصرف انرژی به پایین ترین حالت ممکن برسد.

 

توجه داشته باشید که این موارد فقط تعدادی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده یخچال فریزر هستند. معرفی تمام برندهای ایرانی در این نوشتار نمی گنجد، به همین دلیل ما به معرفی محبوب ترین برندها اکتفا کردیم.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تعدادی از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم. چنانچه می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص مدل های هر برند به دست اورید و یا از فروشندگان نوبشو خرید کنید، کافیست به وب سایت ما مراجعه نمایید