محور فناوری: تغییر شکل صنعت کلایمر و پله برقی

همانطور که سال های اخیر نشان داده است، فناوری در حال تغییر شکل کشورها، کسب و کارها و نحوه عملکرد ما است. استفاده از فن آوری بیشتر تسریع شده است تا نیازها و ترجیحات مصرف کنندگان امروز را فراهم کند. علاوه بر این، وقتی صحبت از زیرساخت ها و صنایع ساخت و ساز در هند می شود، فناوری در تمام حوزه های عملیات تجاری پیشرو است. از طراحی گرفته تا خدمات رسانی به مشتری تا ردیابی و تشخیص از راه دور، فناوری به یک پیشرو تبدیل شده است. با توجه به همین موضوع، فناوری قابل توجهی در صنعت کلایمر و پله برقی با ارائه های مختلف آن مانند:

سواری بدون لمس

کلایمرها ستون فقرات یک ساختمان هستند. آنها در ساختمان های مسکونی و تجاری ضروری هستند و نمی توان از استفاده از آن خودداری کرد. با در نظر گرفتن ایمنی مسافران هنگام فشار دادن دکمه ها برای رسیدن به مقصد، شرکت های کلایمر برای سفر با استفاده از برنامه های تماس الکترونیکی به فناوری بدون لمس متوسل شده اند. این اپلیکیشن به مسافران این امکان را می‌دهد که با کلایمر تماس بگیرند و مقصد طبقه را از تلفن همراه خود انتخاب کنند، و فرآیند سواری را کاملاً بدون لمس می‌کند.

برای ارتقای بیشتر این تجربه بدون لمس، پخش کننده های کلایمر و پله برقی از فناوری صوتی و تصویری از دامنه مجاور استفاده می کنند. ایده این است که یک شبکه صوتی دو طرفه را فعال کنید. این بدان معناست که مسافران می توانند از طریق دستگاه های فعال صوتی با خط کمک و کارشناسان تشخیص از راه دور صحبت کنند. به طور مشابه، تعاملات ویدئویی با صفحه نمایش LCD فعال می شود، که از طریق آن تیم های تعمیر و نگهداری می توانند به طور متمرکز درخواست های مشتری مانند جابجایی از طبقه به طبقه، جابجایی مواد، مدیریت رویدادها و غیره را مدیریت کنند. علاوه بر این، این فناوری های صوتی و تصویری امنیت مسافران را تضمین می کند ایجاد دسترسی کنترل شده به کلایمر که به نوبه خود از احتمال ورود غیرمجاز به ساختمان جلوگیری می کند.

سواری سریع

در دنیایی که زمان پول است، مردم همیشه برای رسیدن از یک مقصد به مقصد دیگر عجله دارند. بنابراین، با توجه به ارزش زمان، صنعت تحرک عمودی در تلاش است تا با سیستم های مدیریت مقصد، راه حل هایی را برای جابجایی مسافران بدون تراکم ارائه دهد. این سیستم به طور مداوم ترافیک مسافران را در زمان واقعی ارزیابی می کند و نزدیکترین کابین کلایمر را به درخواست های مسافران اختصاص می دهد که به طور موثر زمان انتظار مسافران را کاهش می دهد. این سیستم هوشمند توسعه یافته با استفاده از الگوریتم پیشرفته، سفر سریع را به مسافران ارائه می دهد و در نتیجه مشکل شلوغی بیش از حد را حل می کند و دوره های انتظار طولانی را برای مسافران حذف می کند.

ایمن سواری

تجزیه و تحلیل عملکرد و خدمات مشتری با هم هستند. توقف طولانی‌مدت کلایمر احتمالاً مانع از تحرک بسیاری از افراد می‌شود، عمدتاً در ساختمان‌های بلند یا متوسط، که می‌تواند باعث تاخیر در کار شود. برای اینکه کلایمرها سریعتر به خدمت بازگردند، تکنسین های کلایمر در میدان مجهز به برنامه های خدماتی هستند که ویژگی های متعددی مانند داشبورد عملکرد، کیفیت سواری و نظارت بر سلامت کلایمر را ارائه می دهند. علاوه بر این، این برنامه‌ها به سیستم مدیریت قطعات دیجیتالی و داده‌های دیجیتالی غنی شرکت متصل می‌شوند که اقدامات سریع‌تری را توسط تکنسین‌ها ممکن می‌سازد. شرکت های کلایمر با استفاده از قدرت داده های بلادرنگ، یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل داده ها، سعی در جلوگیری از خاموش شدن احتمالی و نظارت مستمر داده های عملکرد و سرویس کلایمر از راه دور دارند.

از آنجایی که آینده دیجیتالی است، صنعت تحرک عمودی از قدرت IoT و الگوریتم های دیجیتال برای ساخت اپلیکیشن های مختلف متصل به کلایمرهای هوشمند استفاده می کند که می توانند با مسافران، مدیران ساختمان، کارکنان خدمات و سایر سیستم ها ارتباط برقرار کنند. این سیستم‌های جامع و متصل دیجیتالی راه‌حل‌های خدمات بی‌درنگ و تعمیر و نگهداری فعال کلایمرها را ارائه می‌کنند که تجربه سواری مشتری را افزایش می‌دهد و قابلیت اطمینان، کارایی و ایمنی را برای مسافران تضمین می‌کند.

سوار بر موج دیجیتال

روند دیگری که در صنعت کلایمر و پله برقی شکل خواهد گرفت، فروش آنلاین کلایمر است که مشتریان می توانند کلایمرها را با قیمت مناسب انتخاب، سفارشی سازی و رزرو کنند. این ویژگی فرآیند رزرو را برای مشتریان آسان‌تر، در دسترس‌تر می‌کند و در مقایسه با سیستم رزرو سنتی، بسترهای رزرو آنلاین زمان فرآیند خرید را به نصف کاهش می‌دهد. در همین راستا، Otis India پلت فرم رزرو سفارش آنلاین خود را در آگوست 2021 راه اندازی کرد تا عملیات تجاری خود را به طور کامل دیجیتالی کند، از رزرو گرفته تا محصولات و خدمات.

در نتیجه، راه حل های دیجیتال هوشمند در صنعت کلایمر و پله برقی نه تنها به عنوان ابزاری برای ارائه ویژگی های پیشرفته محصول استفاده می شود، بلکه برای بهبود تجربه کلی مشتری در تمام مراحل و همچنین یکپارچه سازی ایمنی استفاده می شود.