ما در تلۀ جنگ نیستیم/ سخنان دیپلماتیک تحویل مردم ندهیم

– اخبار استانها –

سرهنگ محمد برامکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به جایگاه والای جهاد در مکتب اسلام، گفت: جهاد بر هر مسلمانی واجب و تکلیف است.

او با بیان اینکه جهاد در جنگ‌های سخت، نیمه‌ترکیبی، ترکیبی، نرم و جهاد تبیین انجام شده‌است، اضافه کرد: در یک اقدام انقلابی باید از سخنان دیپلماتیک و بی‌مصرف در برابر جنایات رژیم اسرائیل بکاهیم.

تأکید برای مقابله با جنایات اسرائیل/ سکوت نکنیم+ فیلم

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با تأکید به اینکه دولت، مسئولان و دستگاه سیاست خارجی باید مردم را دلگرم کنند، ادامه داد: ما تله‌ای به‌نام تلۀ جنگ نداریم و این یک مبارزه است.

برامکی با اشاره به فرمودۀ رهبر انقلاب که دشمن می‌داند اگر یکی بزند 10بار می‌خورد، یادآور شد: اسرائیل می‌داند که در تلۀ جنگ نباید گرفتار شود، اما غلطی را مرتکب شده‌است.

او اذعان کرد: اگر مقابله با رژیم اسرائیل انجام نشود دشمن گستاخ‌تر و جری‌تر می‌شود، زیرا این دشمن منتظر اقدام طرف مقابل است و اگر بداند با سدی محکم روبه‌رو شده‌است به‌طور قطعی کناره‌گیری می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به عملیات مقابله با شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل جنایتکار تا مدت‌ها پس از این عملیات عقب‌نشینی کردند.

برامکی با بیان عملیات وعدۀ صادق توضیح داد: دشمن پس از این عملیات می‌گفت که مقابله حق شما است، اما التماس می‌کرد که این عملیات را با شدت کمتری انجام دهید و از فناوری موشکی و پهپادی کمتر استفاده کنید.

او با اذعان به اینکه دست‌روی‌دست گذاشتن در برابر جنایات رژیم اسرائیل مواضع دشمن را تندتر می‌کند، ادامه داد: مقابله باید در سطح بسیار بالایی به‌دلیل آمادگی و روحیۀ سلحشوری ایران انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با تأکید به اینکه نمی‌توان شیر غران، غیرتمند، بزرگ و سرنوشت‌ساز را در قفسی محبوس کرد و سخنان دیپلماتیک را تحویل مردم داد، عنوان کرد: درخواست و رضایتمندی مردم حذف رژیم صهیونیستی از منطقه است.

برامکی با اعلام تأکید مردم بر ضرورت پاسخ دندان‌شکن نیروهای مسلح به جنایات اسرائیل، عنوان کرد: رئیس‌جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید در عملیات وعدۀ صادق وسط صحنه بودند و تلفیق مبارک و قدرتمندی را بین دیپلماتیک و میدان انجام دادند.

او متذّکر شد: اگر ما در برابر جنایات دشمنان کوتاهی کنیم قله‌های ما را یکی پس از دیگری خواهند زد.

انتهای پیام/ 644

دیدگاهتان را بنویسید