سفر ارزان به فرانسه با سیمرغ تراول

گورستان‌های پاریس از جمله مکان‌هایی هستند که سالانه هزاران بازدیدکننده را به خود جذب می‌کنند. مجسمه‌های بسیار زیبا و شگفت‌انگیز، مقبره‌های انسان‌های معروف و بزرگی که در آن‌جا آرام گرفته‌اند و همچنین باغ‌های آرامبخش و دل‌انگیز از مواردی است که افراد برای بازدید به آن‌جا می‌روند.

با ما همراه باشید تا با دیدنی‌ترین مقبره‌های پاریس آشنا شوید. اگر قصد سفر به فرانسه را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا تور فرانسه مناسب شرایط خود را از سیمرغ تراول خریداری کنید.

 

گورستان پرلاشز

اگر از دنبال‌کنندگان صادق هدایت و غلامحسین ساعدی هستید، مقبره این افراد معروف در گورستان پرلاشز فرانسه می‌باشد و می‌توانید به بازدید این مکان بروید. افرادی همچون اسکاروایلد (رمان نویس مشهور انگلیسی)، جیم موریسون (خواننده معروف راک)، فردریک شوپن (آهنگساز لهستانی)، ژان باپتیست مولیر (نمایشنامه نویس فرانسوی) در این آرامستان دفن شده‌اند. بازیگر معروف فرانسوی سارا برنارد نیز در این مکان آرام گرفته است.

گورستان مون مارتر

آرامستان مون مارتر آرامگاه اغلب هنرمندان نام‌داری می‌باشد که زمانی در پاریس زندگی می‌کردند. این آرامستان که در خیابان راشل واقع در یکی از محله‌های هنردوست می‌باشد، بیشتر به هنرمندان آن منطقه اختصاص دارد.

بسیاری از افرادی که از این آرامستان دیدن کرده‌اند، درباره معدن متروکه گچی گفته‌اند که آرامگاه در میان آن قرار گرفته است و فضایی خاص را ایجاد کرده است.

افرادی همچون فرانسوا تروفو (کارگردان معروف سینما)، واسلاو نیژینسکی (رقصنده معروف روسی) در این گورستان آرام گرفته‌اند.

آرامستان مونت پارناس

بسیاری از پاریسی‌ها دوست ندارند که به مونت پارناس با عنوان آرامگاه اشاره کنند، بلکه آن را یک پارک آرام در مرکز شلوغ‌ترین منظقه پاریس می‌دانند. گونه‌های درخت متنوعی که در این آرامستان جای دارند، تعداد آن‌ها به بیش از 1200 درخت می‌رسد.

فیلسوف مطرح قرن بیستم ژان پل سارتر و همسرش، آندره سیتروئن صاحب برند خودروی سیتروئن، شاعر معروف فرانسوی شارل بودلر و بسیاری از افراد محبوب دیگر در این پارک آرام گرفته اند.

آرامستان پاسی

ناپلئون در زمان امپراطوری خود اهمیت بسیاری به آثثار متنوع باستانی و همچنین کار کردن روی ساخت آثار بیادماندنی می‌داد. ناپلئون در زمان امپراطوری خود دستور داد که در خیابان فرمانده ویکتور شولشر که یک مرکز تجاری و مسکونی بود این آرامستان ساخته شود. پس از آن این آرامستان تبدیل به آرامستان مخصوص نجیب زادگان پاریس شد. این آرامستان در سایه برج ایفل است و به میدان حقوق بشر شهرت دارد. معمولا افراد اپوزوسیون کشورهای مختلف به مناسبت انقلاب فرانسه که نشان اصلی اپوزوسیون در جهان است در این مکان جمع می‌شوند.

در این آرامگاه معمولا هنرمندان و آهنگسازان معروف امپرسیونیست دفع شده‌اند. همچنین مقبره آخرین امپراطور ویتنام یعنی بائو دائی در این مکان واقع شده است.

آرامستان پیکپوس

نام این آرامستان از روی خیابانی که در آن واقع شده است، یعنی خیابان پیکپوس گذاشته شده است. این گورستان از مرکز اصلی شهر فاصله دارد و همچنین به عنوان یک آرامستان خصوصی از آن یاد می‌شود که پشت یک درب چوبی بزرگ قرار گرفته است. بسیاری از افراد آن را سیاسی‌ترین آرامگاه پاریس می‌دانند. اشراف و نجیب زادگانی که در جریان انقلاب فرانسه اعدام شدند، همگی در گورهای دسته جمعی در زمین کلیسایی واقع در همین مکان آرام گرفته اند.

افراد عادی و افرادی که وابستگی به اشراف و نجیب زادگان فرانسوی نداشتند، مجوز دفن شدن در این مکان را نداشتند و حتما بایستی نسبتی محکم با یکی از آن‌ها داشته بودند.

سفر به فرانسه

شهر پاریس دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی می‌باشد که اگر در انتخاب آژانس مسافرتی مناسب و همراه داشتن تور لیدر با تجربه هوشمندانه عمل نکنید، امکان دارد بسیاری از این جاذبه‌های خاص را به همراه اطلاعات مهمی که در کنار آن‌ها دریافت می‌کنید از دست بدهید. از همین رو، آژانس مسافرتی سیمرغ تراول نه تنها با ارائه خدمات ویژه برای سفر به فرانسه و بازدید از شهر پاریس بلکه با ارائه تنوع قیمتی بالای تورها امکان داشتن سفری لذت‌بخش همراه با صرفه جویی را می‌دهد.