راهنمای تور لحظه آخری آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا

 

اگر شما از طرفداران تور لحظه آخری آنتالیا هستید، باید بگویم فردی هستید که عاشق سفرهای ناگهانی است. آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و زیبای کشور ترکیه است که در فصل تابستان مقصد گردشگری افراد زیادی از سراسر دنیا است. هتل های لوکس آنتالیا مکان هایی هستند که نقش بسیار زیادی در جذب توریست دارند و بهترین انتخاب برای گذراندن یک هفته استراحت بعد از یکسال کار متوالی، اقامت در یک هتل پنج ستاره تاپ در آنتالیا است. تور لحظه آخری آنتالیا هتل 5 ستاره می تواند بهترین گزینه برای سفر و استراحت سالانه باشد. علاوه بر هتل های شیک و مدرن، آنتالیا شهری مملو از مکان های دیدنی و تاریخی است که می توانید در کنار استراحت در سواحل، از این جاذبه های گردشگری دیدن فرمایید.

تور لحظه آخری آنتالیا یوآل

 

در تور لحظه آخری آنتالیا یوآل شما احتیاجی به خارج شدن از هتل ندارید، مگر اینکه بخواهید از مکان های دیدنی شهر بازدید کنید که آن هم می توانید از تور خود تهیه نمایید. در این نوع هتل ها که اصطلاحاً به آنها یوآل گفته می شود، همه چیز رایگان است و هرگز نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. صبحانه، ناهار، شام، عصرانه کنار ساحل، بوفه باز در هر زمان، استفاده از خدمات رفاهی رایگان هتل و غیره همه شامل یوآل می شوند. قیمت تور آنتالیا یوآل نسبت به نوع عادی گران تر است، اما واقعا ارزش خرید و داشتن استراحت طولانی مدت را دارد.

تور لحظه آخری آنتالیا اقساطی وجود دارد؟

باید بگویم بله، امروز برخی آژانس های هواپیمایی تورهای اقساطی نیز ارائه می دهند و همین امر باعث محبوبیت آنها گشته است. تور لحظه آخری آنتالیا نیز شامل این روش شده است و می توانید با پیش پرداخت و چک به این سفر خاطره انگیز بروید. در ضمن، ضد آفتاب خود را فراموش نکنید.

قیمت تور لحظه آخری آنتالیا

 

قیمت تور آنتالیا بر اساس هتل، پرواز و خدمات تونر تعیین می گردد، اما در مجموع به دلیل فاصله زمانی زیاد این شهر و هتل های لوکس آن تور گرانی نسبت به تورهای دیگر شناخته می شود. قیمت تور لحظه آخری آنتالیا نسبت به تور عادی کمی ارزان تر است و همین امر باعث محبوبت آن گشته است.

نکات مهم قبل از سفر به تور آنتالیا

برای سفر رفتن به هر کشور و یا شهری نکاتی هست که باید حتما قبل از رفتن بررسی نمایید. به عنوان مثال آب و هوا، بودجه لازم برای سفر، فصل مناسب برای رفتن به سفر و غیره از نکات قابل توجهی هستند که باید مد نظر قرار داد. در سفر و تور لحظه آخری آنتالیا هم باید نکاتی را در نظر بگیرید که اکنون برای شما ذکر می کنیم.

اولین نکته در نظر گرفتن آب و هوای آنتالیا است. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا اواخر بهار و تابستان است تا بتوانید از گرمای خورشید، سواحل گرم شنی و خنکی دلنشین آب دریا نهایت لذت را ببرید. در این زمان تور آنتالیا گران تر از دیگر فصل ها است، اما در عین حال بهترین وقت برای سفر به آنتالیا خواهد بود. اگر می خواهید تور آنتالیا ارزان بخرید، بهتر است در اوایل بهار و بعد از نوروز اقدام کنید.

دومین نکته مدیریت هزینه سفر است، برای استفاده از تورهای تفریحی و بازدید از مکان های تاریخی شهر بهتر است بلیط آنها را از باجه های داخل خود شهر آنتالیا تهیه کنید. تورهای تفریحی در هتل ها بسیار گران تر به فروش می رسند. نکته دیگر اینکه بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید زیرا کرایه تاکسی در شهر آنتالیا بسیار بالا است.

تور آنتالیا لحظه آخری می تواند یکی از خطره انگیزترین سفرهای شما باشد زیرا کاملا با روحیات شما سازگار خواهد بود و سفری فوق العاده را تجربه خواهید نمود.