دوربین هایک ویژن چه ویژگی هایی دارد؟

کیفیت این دوربین چقدر است؟

دوربین هایک ویژن کیفیت بسیار بالایی دارد دوربین مدار بسته هایک ویژن تمامی ویدیوها و تصاویری را که ضبط می کند با قابلیت Full HD به بازار عرضه می کند. اگر به دوربین های قدیمی تر نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید این دوربین ها تصاویر را تار نشان می دهند و یا افرادی که در آن تصاویر دیده می شوند دارای پوشش سیاه رنگ هستند. همین امر باعث می شود تشخیص چهره این افراد سخت باشد و همین امر امنیت را با چالش های زیادی رو به رو می کند. برند هایک ویژن در سال 2001 در کشور چین برای تولید و توسعه سیستم های نظارت تصویری شروع به کار کرد

آیا این دوربین دارای قابلیت دید در شب است؟

نصب دوربین مداربسته سری جدید دوربین هایک ویژن که به بازار عرضه شده اند دارای قابلیت دید در شب هستند. در واقع، مهم نیست در زمانی که این دوربین در یک محیط نصب می گردد، نور محیط تامین گردد. حتی اگر تمامی برق ها قطع شوند و هیچ روشنایی در محیط وجود نداشته باشد، این دوربین به خوبی تصاویر را ضبط می کنند و قابل استفاده هستند. این موضوع برای محیط های امنیتی و یا کسانی که کالاهای ارزشمند مانند طلا می فروشند بسیار مهم است و امنیت را به میزان زیادی افزایش می دهد.

آیا این دوربین مقاومت بالایی دارد؟

دوربین هایک ویژن معمولا در محیط های باز و یا در محیط هایی که در معرض آب، رطوبت و آلودگی قرار دارند نصب می شود. به همین دلیل، همواره این سوال پرسیده می شود آیا این دوربین مقاومت بالایی دارد. پاسخ به این سوال مثبت است و برند محصولاتش را با IP استاندارد تولید می کند. در نتیجه، زمانی که شما دوربین خود را در محیط بیرون نصب کرده اید نباید نگران آسیب دیدن آن باشید. زیرا آب، رطوبت، گرما و آلودگی به این دوربین آسیبی وارد نمی کند.

آیا این دوربین مسافت بالایی را فیلم برداری می کند؟

تصور کنید شما یک مغازه طلا فروشی دارید و می خواهید تصاویر از مسافت خاصی در دوربین ضبط گردد. بهتر است بدانید مسافتی که دوربین هایک ویژن تصاویر را ضبط می کند در هر دوربین متفاوت است و اگر مسافت خاصی مد نظر شماست، بهتر است قبل از خرید مشخصات فنی دوربین را به دقت بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید کنید. معمولا این دوربین ها از مسافت ۱۰۰ متر با مادون قرمزی که دارند اقدام به ضبط تصویر می کنند تا بتوانند امنیت محیط را در بالاترین سطح حفظ کنند.

همچنین بخوانید: آلودگی هوا چه تأثیری بر سلامت انسان دارد؟ چرا باید از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنیم؟
آیا این دوربین با ضمانت نامه به فروش می رسد؟
بهترین دوربین مداربسته ضمانت نامه نشان دهنده اصالت کالاست. زمانی که محصولی دارای ضمانت نامه است به مشتریانش اعلام می کند که تمامی استانداردها در ساخت آن محصول رعایت شده اند و همین امر سبب می شود تا مشتریان با خیال راحت اقدام به خرید بکنند. با توجه به این موضوع که تمامی استانداردهای روز دنیا در ساخت دوربین هایک ویژن رعایت شده اند، این برند محصولات را با ضمانت نامه معتبر به بازار عرضه کرد. در نتیجه، در صورت بروز هرگونه مشکل شما می توانید با نمایندگی تماس بگیرید.

نکات مهم در خرید بهترین دوربین مداربسته

اگر می خواهید برای خرید بهترین دوربین مداربسته اقدام کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

برای خرید بهترین دوربین مداربسته به مراکز معتبر مراجعه کنید و هرگز به برندهای نامعتبر بازار اعتماد نکنید. یکی از مواردی که نشان می دهد این محصول کیفیت بالایی دارد ضمانت نامه است.
قبل از خرید و انتخاب بهترین دوربین مداربسته مشخصات فنی آن را بررسی کنید تا مطمن باشید محصولی که می خرید با نیازهای شما همخوانی دارد.
اگر در مورد خرید این دوربین اطلاعات کافی ندارید، بهتر است با افراد متخصص مشورت کنید.

برای خرید دوربین هایک ویژن به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد دوربین هایک ویژن در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این دوربین ویژگی های متعددی دارد که از میان آنها می توان به کیفیت بالا، مقاومت بالا و قابلیت فیلم برداری در مسافت زیاد اشاره کرد. همچنین، این دوربین با ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد و این اطمینان را به شما می دهد که در حال خرید محصول معتبری هستید.

اگر می خواهید برای خرید دوربین هایک ویژن اقدام کنید، می توانید فروشگاه هایک تجارت وارد شوید. این فروشگاه خدمات متنوعی از جمله مشاوره خرید دوربین های مدار بسته را در اختیار شما قرار می دهد و محصولاتش را با ضمانت نامه به فروش می رساند.

برای مشاهده تمامی محصولات به لینک زیر مراجه کنید: https://hiktejarat.com/product-category/cctv-camera/