دستور ویژه استاندار البرز در راستای نظارت و تنظیم بازار

– اخبار استانها –

به گزارش خبزگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان که امروز در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات و برنامه‌های این ستاد نباید فقط با قصد رفع تکلیف باشد، بلکه ضرورت دارد که تاثیر این مصوبات برای مردم ملموس شود.

وی افزود: دستوری ویژه‌ای به مدیرکل صمت خواست داده شده تا جلسات مستمر جهت هماهنگی با اتحادیه ها برگزار کند.

استاندار البرز گفت: تامین گوشت در بازار با هماهنگی اتحادیه‌ها و تحت نظارت دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه جهاد کشاورزی استان با جدیت دنبال شود.

عبداللهی بیان کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای اساسی در نقاط مختلف استان برگزار شود و به معنای واقعی مردم تفاوت قیمت ها را حس کنند.

وی گفت: باید برندسازی کنیم و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مواد غذایی، صنایع دستی و غیره را به مردم کشور و گردشگران خارجی معرفی کنیم.

استاندار البرز تصریح کرد: برای نخستین بار در کشور نمایشگاه صنعت هوایی کشور در فرودگاه پیام البرز از 16 اسفندماه امسال برگزار می شود.

عبداللهی عنوان کرد: از تمامی مدیران و مردم استان دعوت می‌شود که از دستاوردهای ملی در صنعت هوایی کشور دیدن کنند.

وی ضمن اخذ گزارش روند تامین و توزیع میوه شب عید از مسئولان مربوطه بر ضرورت مدیریت و نظارت جدی بر این امر مهم تاکید کرد و افزود: در بازدید سرزده روند توزیع میوه شب عید را نظارت می‌کنم.

استاندار البرز گفت: شهرداری‌های استان موظف هستند غرفه‌های رایگان تک محصولی با هدف حمایت از تولیدکنندگان و عرضه محصول زیر قیمت بازار ایجاد کنند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مرغداری‌های غیرفعال و راکد استان شناسایی شود و در راستای رفع موانع، احیا و از سرگیری فعالیت آنها اقدام شود.

انتهای پیام/