دستفروشان فردیس ساماندهی شدند

– اخبار استانها –

خداداد کاشفی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ اظهار داشت: با همکاری شورای تامین، دادستان شهرستان فردیس و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی شهرستان ساماندهی دستفروشان این شهر آغاز شد.

فرماندار فردیس افزود: از آنجایی که طبق مصوبه شورای تامین مقرر شده بود، تا دستفروشان شهر فردیس جمع‌آوری شوند، اما به دلیل سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به تعویق افتاده بود.

وی با بیان اینکه ‌ساماندهی این عزیزان از امروز آغاز شد، تصریح کرد: در این ساماندهی دستفروشان فردیس در دو مرکزی که از پیش برای این موضوع تعیین شده بود، ساماندهی شده و قرار است که تمام دستفروشان در این محل‌ها به فعالیت و کسب و کار خود ادامه دهند.

فرماندار فردیس گفت: موضوع دستفروشی در برخی از نقاط شهر فردیس به مشکل تبدیل شده بود که ادامه این روند به مردم، خلل وارد می‌کرد؛ از این رو با تشکیل جلسات کارشناسی مختلف و بررسی همه ابعاد فعالیت این عزیران مقرر شد که در دو نقطه در نظر گرفته شده فعالیت خود را ادامه دهند.

وی با هشدار به کسانی که مخل این ساماندهی شوند، اظهار داشت: ساماندهی دستفروشان فردیس مصوبه شورای تامین شهرستان را داشته و در صورتی که کسی مخل این ساماندهی شود، براساس دستور دادستان شهرستان، با وی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/