درمااف شاول چیست ؟

جوان سازی پوست را می توان یکی از خواسته های مهم افراد دانست زیرا با داشتن پوستی زیبا و جوان شما دارای اعتماد به نفس بالایی خواهید بود. دستگاه درما اف یا اتوی صورت برای تحقق این خواسته تولید و ساخته شده است. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی این دستگاه بپردازیم.

درمااف شاول چیست ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درمااف شاول میتوانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت دستگاه درما اف شاول

معرفی دستگاه درما اف یا اتوی صورت (ultrasonic Derma F)

اتوی صورت یا درما اف التراسونیک که به اسکرابر پوست نیز معروف است با استفاده از تکنولوژی التراسونیک و با بهرمندی از امواج صوتی سطح بالا توانایی نفوذ به لایه های زیرین پوست را دارد. اتوی صورت یا درما اف التراسونیک یک دستگاه حرفه ای، پیشرفته و بدون اثر تهاجم ،چندین کار را در جهت زیبایی ،پاکسازی و جوان سازی پوست انجام می دهد. این دستگاه بدون هیچ گونه آسیب و ضرری برای پوست، با امواج فراصوتی یا التراسونیک پوست را لایه برداری کرده و هرگونه آلودگی و چربی زیر پوستی را پاکسازی می کند. این دستگاه دارای مساژور حرفه ای می باشد. دستگاه درما اف با ارسال امواج التراسونیک سلول های مرده را از بین می برد؛در نتیجه پوست عمیقیاً پاکسازی می شود و باعث ترمیم و احیای بافت های آسیب دیده نیز می شود. علاوه بر این، این امواج خارج شده از دستگاه به لایه های عمیقی از پوست نفوذ کرده و با ایجادیک ماساژ فوق العاده در سطح پوست باعث افزایش گردش خون در لایه های پوستی می شود که باعث ترسیع روند جوانسازی و رفع علائم پیری و  می شود.این امواج که فراتر از آستانه شنوایی انسان می باشد.این درمان هیچ نوع عارضه و خطرات جانبی به دنبال نخواهد داشت و سبب ایجاد درد و ناراحتی در بیمار نمی شود.

دستگاه دستگاه درمااف

از این دستگاه به راحتی در منزل می توانید استفاده کنید.این دستگاه ماهیت تدریجی دارد، اگر از این دستگاه، یک‌ دوره درمان ،به طور مستمر و روزانه استفاده کنید نتایجی دائمی و ماندگاری برای پوست خود خواهد داشت. با توجه به عوارض و آسیب هایی که لایه برداری با لیزر یا مواد شیمیایی،جراحی های زیبایی تهاجمی،  تزریق کلاژن و بوتاکس و… به بدن و پوست وارد می کنند ، لایه برداری با دستگاه درما اف جایگزینی مناسب و ایمن برای تمامی این روش ها می باشد. پس از استفاده از درما اف صورت پوست پاکسازی شده آماده جذب مواد ویتامینه و مرطوب کننده می شود در نتیجه محصولات مراقبت از پوست عملکرد بهتری خواهند داشت. این روش درمانی برای انواع پوست مناسب است اقایان و بانوان می توانند از این دستگاه استفاده کنند.از این دستگاه قبل از میک آپ و گریم نیز استفاده می شود.

برای خرید و دریافت قیمت دستگاه دکترپن می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

خرید دستگاه میکرونیدلینگ خانگی

چگونگی عملکرد دستگاه درما اف

درما اف، اتوی صورت یا اسکرابر پوست، با ارسال امواج فراصوتی به لایه های زیرین پوست، حرارتی ملایم در لایه های زیرین  ایجاد می کند که موجب افزایش ساخت کلاژن و متابولیسم سلولی شده و در نتیجه لیفت و مستحکم شدن پوست را موجب می شود. اثر گذاری دستگاه به این صورت است که وقتی سلول ها تحت لرزش یا ویبره قرار می گیرند منافذ و بافت ها نرم می شوند و مواد سمی، آرایشی و چربی به راحتی از آن خارج می شود. پشت تیغه دستگاه به جذب بهتر مواد مغذی کمک میکند و به کمک امواج التراسونیک آن ها را به عمق پوست هدایت می کند.

 

3 عملکرد کلییدی دستگاه درما اف

این دستگاه دارای سه عملکرد کلییدی می باشد. عملکرد اول پاکسازی پوست (Cleansing) می باشد که اولین عملکرد مهم این دستگاه می باشد. با پاکسازی پوست اماده دریافت مواد مغزی می باشد. عملکرد دوم جذب مواد (Moisturizing) که باعث جذب بیشتر مواد مغذی میشود. در نهایت سومین عملکرد لیفتینگ (Lifting) پوست صورت می باشد. باید توجه داشت که این سه عملکرد به صورت متوالی انجام می شود یعنی باید اول پوست پاکسازی شود تا بتواندمواد مغزی را جذب کند یا پوست باید مواد مغزی را جذب بنماید تا در نهایت باعث لیفتینگ پوست صورت شود که در این دستگاه این سه مرحله به صورت متوالی اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید» قیمت دستگاه هیدرودرمی

نحویه کار 3 عملکرد کلییدی دستگاه درما اف

عملکرد دستگاه درما اف

با یک بار فشردن دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه عملکرد اول، با دوبار فشردن دکمه عملکرد دوم و همچنین با سه بار فشردن عملکرد سوم فعال می شود. دستگاه به طور خودکار ۵ دقیقه برای هر عملکرد در نظر می گیرد و به طور اتوماتیک خاموش می شود. فرکانس های یک مگاهرتز مناسب بدن، سه مگاهرتز مناسب صورت از جمله گونه ها پیشانی و چانه و ۵ مگاهرتز مناسب پوست ظریف زیر چشم ها می باشد.هر اندازه فرکانس دستگاه اولتراسونیک پایین تر باشد ، امواج قادر به نفوذ به عمق زیادتری در لایه های زیرین پوست هستند.

نحویه کار با دستگاه درما اف

دستگاه درما اف دستگاهی سبک و به راحتی قابل حمل است و استفاده از آن بسیار آسان است و در خانه و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد.قبل از استفاده از دستگاه به منظور نتیجه بهتر و باز شدن منافذ پوست، صورت را با شست و شو دهنده ی مناسب شسته تا عاری از هر گونه آلودگی و مواد آرایشی باشد ؛سپس پوست را مقداری با سرم ویتامینه مخصوص ماساژ دهید. از سرم ها و محلول هایی همچون محلول آبرسان، محلول حاوی کلاژن،سرم آنتی آکنه،سرم کیوتن،سرم شبه بوتاکس و … با توجه به نوع پوست خود می توانید استفاده کنید.برای باز شدن منافذ استفاده از دستگاه بخور نیز مفید است.حال دستگاه را روشن کرده و تیغهی آن را روی پوست قرار داده و به آرامی حرکت می دهید. در حین استفاده از دستگاه نیز می توان از سرم های حاوی ویتامین  جهت جذب استفاده کرد. پس از انجام مراحل و اتمام کار با استفاده از پالس های آب تمامی آلودگی ها از سطح پوست پاک می شود تا از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری شود.

موارد منع استفاده از دستگاه درما اف یا اتوی صورت و دست

استفاده از این دستگاه بر روی زخم های باز توصیه نمی شود

افرادی که دارای شرایط خاص هستند از جمله خانوم های بار دار یا شیرده، و افرادی که دارای بیماری های حساس و قلبی هستند قبل از استفاده با پزشک‌ خود مشورت کنند.

از استفاده دستگاه در قسمت های درونی بدن مثل دهان ، بینییا قسمت میانی سینه توصیه نمی شود.

مزایا و کاربرد های دستگاه در اف

  • افزایش کلاژن سازی با تحریک لایه های زیرین پوست
  • کاهش خطوط و چین و چر‌وک صورت
  • رفع کک و مک، آکنه ، لکه های پوستی و تیرگی پوست
  • لیفتینگ ،سفت سازی و تونینگ پوست صورت
  • احیای بافت آسیب دیده پوست و بازگشت به حالت کشسانی و ارتجاعی اولیه پوست
  • افزایش اثر بخشی ، نفوذ و جذب کرم ها، مرطوب کننده ها ، سرم ها ،لوسیون ها و فراورده های درمانی و محافظتی بر روی پوست
  • افزایش گردش خون در بافت ها
  • کاهش و رفع هرگونه علائم پیری
  • از بین بردن تیرگی زیر چشم ها
  • رفع پف یا افتادگی پلک ها
  • کاهش و ترمیم منافذ بزرگ سطح پوست
  • از بین رفتن جای سوختگی و زخم
  • کمک به خالی شدن لنف ها
  • درمان منافذ باز پوست