با دیوارپوش های آکاژ چهره زیبایی به خانه هایتان دهید

پوشش های دیوار: انواع، مزایا و توصیه های برای دکوراسیون خانه

با دیوارپوش های اصلی در بازارها و برجسته ترین مزایای آنها آشنا شوید. کارشناسان ما به شما توصیه می کنند که برای هر موقعیتی کدام یک را انتخاب کنید.

وقتی صحبت از تزئین یک فضا به میان می آید، کف اغلب سطحی است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند، برجسته ای که تصادفی نیست. این در درجه اول به این دلیل است که این پوشش بیشترین سطح در معرض ضربه، سایش و ترافیک را دارد. پوششی که بیشترین تلاش و همچنین بودجه زیادی را می طلبد، منوط به انتخاب متریال مناسب برای پوشش کف است.

اما از تزئین دیوارها و سایر سطوح عمودی نیز نباید غافل شد. اگرچه پوشش‌های دیواری مانند کفپوش دچار ساییدگی و پارگی نمی‌شوند، یکی از قوی‌ترین عناصر در سطح زیبایی هستند. یک جزء متفاوت شخصیت و پیچیدگی بیشتری به اتاقی که قرار است بازسازی شود می دهد.

تزئین دیوار به رنگ آمیزی آن با جدیدترین رنگ ها محدود نمی شود. باید جلوتر رفت. زیرا اگرچه بیش از یک جایگزین معتبر به عنوان پوشش دیوار است، دامنه امکانات عملا نامحدود است. برای انتخاب یک پوشش یا پوشش دیگر، یک سری ملاحظات باید در نظر گرفته شود.

از جمله باید در نظر گرفت که کدام دیوارپوش با سبک تزئینی فضا هماهنگی بیشتری دارد. و همچنین میزان نگهداری و نظافت آن نیاز دارد یا اینکه متناسب یا فراتر از بودجه موجود است.

در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه کدام دیوارپوش ها بیشتر استفاده می شوند و چرا استفاده می شود صحبت کنیم. ما ویژگی ها و مزایای اصلی هر یک از آنها و همچنین توصیه های حرفه ای را عمیق تر خواهیم کرد. برخی از توصیه ها که به شما کمک می کند موادی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. آماده؟

دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش نوعی متریال است که به منظور تزئین و محافظت از سطوح عمودی بر روی آنها اعمال می شود. پوششی است که بسته به نیاز و سلیقه هر فرد می‌توان آن را در فضاهای داخلی و همچنین نماهای خارجی اجرا کرد.

دیوارپوش برای هر سلیقه ای وجود دارد. سنگ مرمر، سرامیک یا میکروسیمان تنها برخی از محبوب ترین مواد هستند. بسته به ویژگی های هر یک از آنها، لازم است یک یا چند لایه اعمال شود، بنابراین ظاهر نهایی مطابق با آن تغییر می کند. ناگفته نماند که مزایای اضافه شده از یک پوشش به پوشش دیگر بسیار متفاوت است. به همین دلیل ارزیابی دقیق مزایا و معایب هر دیوارپوش بسیار مهم است.

شومینه با سنگ به عنوان دیوار

خانه مجللی که در آن از سنگ به عنوان روکش دیواری که شومینه تعبیه شده است استفاده شده است.
نکاتی برای انتخاب دیوارپوش کارشناسان صحبت می کنند!
انواع دیوارپوش برای محل های منزل، اداری یا تجاری شما وجود دارد و آنها را شیک و زیبا جلوه می دهد. اما برای کارشناسان، یکی از مسائل اصلی که باید در نظر گرفته شود، ارزیابی صحیح نتایج در اتاق های مختلف است. هدف چیزی جز این نیست که موادی که بر روی دیوارها اعمال می شود برای چشم دلپذیر باشند.

با توجه به تعداد گزینه های موجود در بازار، این کار آسانی نیست. این مانند یک دنیای کامل است که در آن باید کیفیت متریال، بودجه، زیبایی شناسی و مدت زمان کار را دریابید. آنها اساسی هستند. در اینجا سؤالات اصلی وجود دارد که کارشناسان توصیه می کنند برای انتخاب دیوارپوش ایده آل به تجزیه و تحلیل آنها بپردازید. توجه کن!

تعریف زیبایی شناسی دیوارپوش

به دنبال چه زیبایی شناسی هستید؟ این اولین سوالی است که باید از خود بپرسید و قبل از انتخاب از بین تمام دیوارپوش های موجود، آن را پیدا کنید. زیرا هر یک ویژگی بسیار متفاوت و پایان تزئینی شخصی را ارائه می دهد. کارشناسان بر این باورند که این اشتباه است که فقط با مقاومت مواد هدایت شود، زیرا نتیجه نهایی می تواند بسیار فراتر از انتظار شما باشد.

همه مواد سبک های تزئینی مختلف را به یک شکل نشان نمی دهند. به عنوان مثال، برای ایجاد یک سبک روستیک، پوشش های دیوار مانند چوب یا سنگ یک شرط مطمئن هستند. به طور مشابه، برای ایجاد یک سبک مدیترانه ای، گچ بری ونیزی می تواند یک ایده عالی و میکروسمنت برای دکوراسیونی مینیمالیست و آوانگارد باشد.

نگهداری مورد نیاز برای هر پوشش دیوار را در نظر بگیرید

ارزیابی دقیق زیبایی شناسی به همان اندازه مهم است که تعمیر و نگهداری لازم برای هر پوشش دیوار پس از نصب آن. اگر این عامل شما را آزار نمی دهد، می توانید به راحتی دیوارها را با چوب، سنگ یا آجر طبیعی تزئین کنید که از نظر نظافت و نگهداری از آن ها تقاضای بیشتری دارند.

از طرف دیگر، اگر اولویت شما ترکیب زیبایی با حداقل نگهداری و نظافت است، باید به دنبال دیوارپوش هایی باشید که پیوسته و بدون درز هستند که فرآیند نظافت را کاهش دهند. موادی مانند میکروسیمان می توانند بهترین متحدان شما باشند.

مقاومت و راحتی دیوارپوش ها را تضمین می کند

هنگام انتخاب دیوارپوش، مهم است که در بلند مدت به آن فکر کنید. این به معنی دوام مواد است: احتمال ترک ها و شکاف هایی که در طول زمان ظاهر می شوند، اینکه آیا رنگ آن از بین می رود یا اینکه تعمیرات برای حفظ آن در شرایط عالی ضروری است.

به همین ترتیب، ما نباید جلوه های حرارتی و صوتی ارائه شده توسط هر یک از دیوارپوش های موجود در بازار را فراموش کنیم: آیا آنها عایق صدا هستند؟ آیا آنها عایق حرارتی هستند؟ آیا در برابر رطوبت مقاوم هستند؟ و آیا در برابر تغییرات دما مقاوم هستند؟ اعتقاد به اینکه دکوراسیون به
معنای «آرایش» دیوارها نه تنها یک تصور اشتباه است، بلکه می تواند منجر به مشکلات ناخوشایندی در آینده شود.