کی بی اس آنلاین


پروتین آب پنیر

آیا می خواهید بدنی عضلانی و قوی داشته باشید ؟

پروتین آب پنیر (وی پروتین) همان مکمل موثری است که شما به آن نیاز دارید.اگر شما به باشگاه می روید که وزنه بزنید یا ورزش های کاردیو یا هر دوی آنها را با هم انجام دهید ، یا اینکه شما برای تناسب اندام تان مرتبا” در خیابان ها قدم می زنید ، می توانید با مصرف زیاد پروتین آسیب های احتمالی که به عضلات شما وارد شده را دوباره ترمیم و بازسازی کنید و بدنی قوی تر و عضلانی تر داشته باشید.
اما مصرف بالای استیک در هر روز روشی گران و زمان بر محسوب می شود ، پس شما به روشی آسان و سریع برای تامین مواد مغذی و نیازهای روزانه بدن به گوشت احتیاج دارید یعنی ، یک شیک پروتینی که از پودر آب پنیر درست شده باشد.

پس اگر شما می خواهید یک بدن قوی و عضلانی داشته باشید باید هزینه بالایی برای مقادیر زیادی پودر پروتین آب پنیر با کیفیت در نظر بگیرید تا همه عضلاتی را که شما برای افزایش حجم بدن نیاز دارید به دست آورید.

پروتین آب پنیر چیست ؟

پروتین آب پنیر یک فرآورده جانبی در طی فرآیند پنیر سازی است که به محض اینکه شیر خودش را گرفت مایعی بر روی آن باقی می ماند . که شکل پودری آن ، یکی از پر طرفدارترین مکمل ورزشی در جهان به دلیل فراوانی ، هزینه و اثربخشی آن می باشد.به محض مصرف آب پنیر به سرعت هضم می شود و توسط سیستم گوارشی بدن جذب می شود پس سریعا” وارد جریان خون و سپس عضلات شما می شود ،که برای بدن شما بلافاصله بعد از تمرینات ورزشی فرآیند ریکاوری را آغاز می کند، بسیار موثر و مفید خواهد بود.پروتین آب پنیر به ۴ شکل مختلف وجود دارد که همه آن ها غنی از آمینو اسید های زنجیره دار (مکمل BCAAs) هستند که عناصر اصلی و حیاتی در ترمیم و افزایش حجم عضلات طی آسیب های به وجود آمده درحین تمرینات ورزشی می باشند.

 

چرا به پروتین آب پنیر نیاز داریم ؟

اگر شما از یک برنامه فیتنس خاصی پیروی می کنید که این برنامه فیتنس می تواند شامل تمرینات مقاومتی ، کاردیو و وزنه باشد ، به طبع شما به پروتین بیشتری نیاز دارید که طبق توصیه کنونی دولت انگستان به مقدار۵۵ گرم در هر روز می باشد .پروتین آب پنیر یک روش آسان و سریع را برای افزایش مواد مغذی روزانه فراهم می کند ، به خصوص بعد از جلسه تمرینی تان وقتی که شما تمایلی برای خوردن یا پختن یک وعده غذایی پر حجم ندارید.

ولی همیشه این نکته در مورد مکمل ها به یاد داشته باشید که آن ها برای پر کردن جای خالی مواد مغذی مورد نیازدر یک رژیم متنوع و کامل طراحی شده اند . برای به دست اوردن حداکثر پروتین های مورد نیاز رژیم غذایی روزانه از گوشت سفید تا قرمز گرفته و همچنین ماهی باید مصرف کنید ،چونکه شما هم به دیگر ویتامین های ضروری ، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی که برای سلامتی بدن ضروری هستند نیاز دارید.

مترجم : زهرا ابوذر
منبع: emagazine

هرگونه کپی برداری از این مقالات پیگرد قانونی دارد.

درباره : اخبار